ČSOB se v letní kampani zaměří na digitální služby

středa, 3. července 2019, 11:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové letní kampani rozvíjí ČSOB svůj koncept Jindra a Jindra, kteří představí nabídku digitálních služeb.

Zdroj: ČSOB

Zdroj: ČSOB

ČSOB spouští svou letní kampaň, v níž představí v duchu svého dlouhodobého konceptu Jindra & Jindra své digitální služby.

Manželský pár v podání Marie Doležalové a Marka Taclíka tak budou potvrzovat své platby v mobilní aplikaci Smartbanking pomocí otisku prstu, sledovat online své investice nebo si pořídí chytrou lednici s Půjčkou na cokoliv. Kromě online sjednání půjčky, které mohou od poloviny července využít i neklienti,  je v kampani komunikován u její  benefit, kdy klienti dostanou všechny úroky zpět při jejím vrácení do 3 měsíců.

„Jindra a Jindra v naší letní kampani zažívají to, co každý z nás. Stále více se pohybují v online prostředí, které se stává pro klienty více přirozené i při využívání našich bankopojišťovacích služeb. Dokládá to i počet uživatelů ČSOB mobilního bankovnictví, který roste v desítkách procent. Stejně tak se zvyšuje zájem o online zařizování půjček nebo investice do podílových fondů prostřednictvím ČSOB Investičního portálu,“ uvedla Renata Němcová - Pixová, výkonná ředitelka skupinové komunikace ČSOB.

Kampaň poběží od července v televizi, outdooru, na internetu a pobočkách ČSOB.

Pod kampaní je podepsána agentura J. Walter Thompson.

-stk-