Kompletní komunikaci, tedy PR podporu v oblasti korporátní, produktové, tak interní, pro společnost Volkswagen Financial Services (VWFS) má od června na starosti agentura Ogilvy.
Ogilvy v tendru zvítězila se svým komunikačním konceptem Mobilní rodina, kterým se bude snažit srozumitelně zpřístupnit informace o produktech a službách firmy široké veřejnosti a podpořit tak její postavení na trhu individuálního a fleetového financování automobilů.
„Ve výběrovém řízení nás přesvědčili nejenom svými kreativními nápady, ale zejména strategickým přístupem ke komunikaci značky Volkswagen Financial Services, který byl postavený na taktickém propojování originálních nástrojů a formátů komunikace s novým pohledem na naše dlouhodobá témata,“ uvádí Vratislav Strašil, jednatel společnosti VWFS.
Prvním z úkolů agentury bude zajistit rychlou a efektivní realizaci nové komunikační strategie a posílení mediálního obrazu společnosti, jak ve finančních službách, tak v celkové mobilitě. V poslední kampani, která běží zhruba od dubna, firma propagovala službu Startbox, která nabízí nákup a financování vozů.
„Chceme ukázat, co se za jednotlivými produkty a službami skrývá a podpořit tím vnímání značky VWFS jako experta a partnera při financování koupě soukromých a firemních vozů. Zároveň nás těší, že budeme mít možnost se podílet i na vytváření nové koncepce společenské odpovědnosti firmy a její následné uvedení do praxe,“ doplňuje za agenturu Naďa Šeráková s tím, že součástí spolupráce bude i vytváření a uvedení nové koncepce společenské odpovědnosti firmy.
Volkswagen Financial Services se specializuje se na podporu prodeje dealerské sítě značek Volkswagen, Audi, Seat, Škoda, Porsche, Ducati a koncernových ojetých automobilů. Nabízí produkty v oblasti úvěru, finančního leasingu, operativního leasingu, pojištění a služeb soukromým osobám, podnikatelům i firmám, a to jak pro koncernové vozy – tzv. značkové financování, tak i pro ostatní vozy na trhu.
-zue-