Marketing Nescafé Dolce Gusto řídí Martin Myšička

středa, 31. července 2019, 14:20 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Novým marketingovým manažerem pro Nescafé Dolce Gusto se stává Martin Myšička.

Martin Myšička, zdroj: Nestlé

Martin Myšička, zdroj: Nestlé

Martin Myšička se od 1. srpna stává novým marketingovým manažerem Nescafé Dolce Gusto. V nové pozici bude mít za úkol pokračovat ve zvyšování povědomí o značce mezi spotřebiteli a nastolení nových marketingových strategií.  Jeho prvním projektem bude uvedení na trh nové řady kávových výrobků značky Starbucks, prodávaných v rámci licence společnosti Nestlé.

Martin Myšička působí v Nestlé od roku 2008, doposud zastával pozici manažera trade marketingu pro kategorii horkých nápojů. Dříve byl součástí týmu pro klíčové zákazníky, zkušenosti sbíral také v oblasti finančního kontrollingu a prodeje. Začínal jako stážista v oddělení prodeje.

-stk-