NGP zve na výstavu spotem s Jaroslavem Pleslem

čtvrtek, 25. července 2019, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Jaroslav Plesl ztvárnil v nové kampani Národní galerie Praha návštěvníka výstavy Francouzského impresionismu.

Jaroslav Plesl vystupuje v novém spotu Národní galerie Praha, zdroj: NGP

Jaroslav Plesl vystupuje v novém spotu Národní galerie Praha, zdroj: NGP

Národní galerie Praha (NGP) zahájila na konci června výstavu Francouzského impresionismu. Za necelý měsíc ji vidělo již téměř 20 tisíc lidí. Nyní galerie odstartovala kampaň, v níž roli zvídavého návštěvníka ztvárnil Jaroslav Plesl.

Výstava Francouzský impresionismus: Mistrovská díla ze sbírky Ordrupgaard v paláci Kinských představuje šest desítek děl od Clauda Moneta, Edgara Degase, Édouarda Maneta, Augusta Renoira, Paula Gauguina, Alfreda Sisleyho a řady dalších. Se jmény těch nejznámějších autorů pracuje i vizuál výstavy z dílny studia Side2. Pro televizní a online spot se ale Národní galerie rozhodla pracovat s autorkou, kterou nejširší veřejnost možná až tak dobře nezná.

„Spotem jsme chtěli překvapit, a proto divák nesleduje dění v ateliéru Renoira, Moneta nebo Degase. Hlavní ‚umělecké‘ role se ujala Berthe Morisot, která je nejen důležitou osobností impresionismu, ale patří mezi vůbec první ženy-malířky, které se dokázaly prosadit v do té doby hlavně mužském uměleckém světě. Do hlavní role návštěvníka jsme obsadili Jaroslava Plesla, který jako velký příznivce kultury a umění hraje vlastně sám sebe,“ uvádí Tereza Ježková, vedoucí Odboru marketingu a PR NGP.

Autory koncepce a producenty spotu jsou Kryštof Zelenka, který spot režíroval, a kameraman Jiří Straka. „Návštěvník výstavy – Jaroslav Plesl – rozvažuje nad obrazem, který v následujících scénách ožívá a my sledujeme jeho vznik. Za odborné spolupráce NGP jsme se pokusili vytvořit autentický vhled do procesu vzniku ústředního díla spotu, obrazu Žena s vějířem od Berthe Morisot,“ uvádějí autoři spotu.

Spot vznikl v několika verzích pro různé komunikační kanály – 20s verze běží od 22. července na kanálech České televize, 30s je k vidění v online prostředí a na plátnech kina Světozor, 15s ve výškovém formátu je určená pro Instagram NGP.

-stk-