O2 kampaní podpoří svou televizi, její funkce i obsah

pondělí, 8. července 2019, 15:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

O2 pokračuje v kampani na podporu balíčku O2 Spolu, od 8. července mění kreativu.

Zdroj: O2

Zdroj: O2

Společnost O2 přichází s novou kampaní na podporu své televize O2 TV. S novou kreativou představí její funkce i obsah.

Spuštění kampaně předcházel kvantitativní výzkum mezi televizními diváky ve věku 27–60 let, a to jak placených, tak neplacených stanic. „Více než dvě třetiny respondentů považují za největší přednost placené televize možnost přeskakovat program a vracet se několik dní v čase. Sportovní fanoušci zase kvitují, že si mohou vybírat mezi souběžně hranými zápasy,“ vysvětluje Dana Tomášková, ředitelka O2 TV a digitálních služeb, a dodává: „V kampani jsme se právě proto zaměřili na ukázky funkcí, které naše televize nabízí a díky kterým dokáže přinést svým divákům více zábavy i sportu.“

Kampaň poběží na internetu, v televizi, outdooru a tisku. Doplní ji komunikace na prodejnách. V televizi budou vysílány půlminutové spoty na kanálech skupiny Prima. V online prostředí staví na videích a velkých, viditelných plochách v kombinaci s cílenou výkonnostní reklamou.

Pod kampaní je podepsána agentura Oliver. Produkci zajistila společnost Armada Films, postprodukci R.U.R. Režie se ujal Matěj Šámal.

-stk-