Toyota kromě sportu sponzorsky podpoří i volný čas

úterý, 30. července 2019, 10:45 Aktuality, Marketing MediaGuru

Toyota rozšiřuje své partnerské aktivity. Vedle podpory sportovců se zaměří i na aktivní trávení volného času.

Toyota přidává ke svým sponzorským aktivitám i partnerství se Safari Parkem Dvůr Králové, zdroj: Toyota.

Toyota přidává ke svým sponzorským aktivitám i partnerství se Safari Parkem Dvůr Králové, zdroj: Toyota.

Tuzemské zastoupení japonské automobilky Toyota rozšiřuje své sponzorské aktivity. Ke sportu a partnerství s Českým olympijským i paralympijským výborem nově přidává podporu aktivního trávení volného času. Nově spolupracuje se skiareálem v Rokytnici nad Jizerou a Safari Parkem ve Dvoře Králové.

„Toyota je již nějakou dobu partnerem Českého olympijského výboru a paralympijského výboru a podporuje i výchovu sportovní mládeže na úrovni jednotlivých svazů. Nyní jsme se rozhodli více zaměřit i na volnočasové aktivity ve spojení se stále aktuálnějšími ekologickými tématy. Tvoříme přitom lokální marketingový obsah a podporujeme místní projekty,“ vysvětluje manažer marketingu Toyota ČR Petr Korecký.

Skiareálu Rokytnice v rámci dvouletého partnerství Toyota poskytne čtyři vozy RAV4 a Hilux, které bude pravidelně obměňovat. Toyota bude areál využívat pro různé akce a marketingovou prezentaci, a to nejen v zimní lyžařské sezóně, ale i v létě, kdy v areálu funguje bikepark.

V rámci spolupráce se Safari Parkem Dvůr Králové mají návštěvníci nově možnost vydat se mezi exotická zvířata hybridním automobilem, čímž chce Toyota podpořit využívání k přírodě automobilů. K dispozici jsou dva vozy RAV4 a Proace a dva Yarisy s polepem v duchu Safari parku, které jsou k dispozici zdarma.

Toyota je od minulého roku partnerem Českého olympijského výboru a paralympijského výboru, kterému poskytuje flotilu osobních i užitkových vozů. V případě osobních vozů jde přitom výhradně o hybridní modely. Auta se používají nejen při cestách na závody a soustředění, ale i v rámci mnoha projektů, které výbory organizují.

S českými paralympioničkami Annou Luxovou a Annou Peškovou a s českým para hokejovým týmem byla vytvořena lokální komunikační kampaně pro média a sociální sítě. Mezi ambasadory značky patří také snowboardcrossařka Eva Samková i celý snowboardcrossový tým, beachvolejbalistky Markéta Sluková a Bára Hermannová, rychlostní kanoista Martin Fuksa, skateboardista Maxim Habanec a nově plavkyně Bára Seemanová a moderní pětibojař David Svoboda s bratrem Tomášem. Toyota je také partnerem běžeckého seriálu Run Tour.

-stk-