Vobecký se vrací do agentury, získává podíl v DigitalAd

pátek, 2. srpna 2019, 10:05 Internet & Mobil, Lidé MediaGuru

V agentuře DigitalAd se Jan Vobecký zaměří na yield management.

Jan Vobecký, foto: DigitalAd

Jan Vobecký, foto: DigitalAd

Do agentury DigitalAd přichází Jan Vobecký. Přebírá péči o yield management a zaměří se na strategii a rozvoj internetových aktivit DigitalAd. V agentuře zároveň získává podíl ve výši 32 % a stává se vedle Petra Máchy (dosud jediného vlastníka) druhým jednatelem společnosti. 

Hlavním úkolem Jana Vobeckého bude rozšířit portfolio webů zastupovaných DigitalAd a pomoci jim s internetovou strategií včetně nastavení a automatické monetizace jejich reklamního prostoru.

„Jsem rád, že se v DigitalAd zaměřím právě na yield management. Je to pole neomezených možností, stačí mít ‚ostré nástroje’. Těším se, že na nové pozici využiju moderní technologie i dvacetileté zkušenosti s výsledky tisíců nejrůznějších kampaní,” říká Jan Vobecký.

Vobecký v internetovém byznysu působí už od roku 1997. Začínal v agentuře MIA, pak vedl internetové oddělení vydavatelství Computer Press a v roce 2008 spoluzaložil mediazastupitelství – AdActive (svého času druhého největšího hráče českého internetu – v návštěvnosti dle měření NetMonitor). To řídil až do jeho prodeje Vltava Labe Media v roce 2016.

Agentura DigitalAd byla založená v roce 2017. Mezi klienty agentury patří například společnosti OKI, Albatros Media, Prague Pride, Internet CZ či Scio.

-mav-