YouTube Music novým partnerem Colours of Ostrava

čtvrtek, 11. července 2019, 11:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Novým partnerem Colours of Ostrava se stal YouTube Music.

Zdroj: YouTube

Zdroj: YouTube

Největší český multižánrový hudební festival Colours of Ostrava oznámil dva týdny před svým konáním nového významného mediálního partnera. K dlouholetým generálním partnerům České spořitelně a Arcelor Mittal a podpoře města Ostrava a ke generálnímu mediálnímu partnerovi České televizi přibyl velký globální hráč YouTube Music.

Na festivalu bude YouTube Music Lounge, kde bude možné tuto novou streamovací službu prozkoumat a zároveň si odpočinout nebo se pobavit. Součástí lounge bude YouTube Music Truck a chill-out zóna. Bude zde možno vyzkoušet novou hudební aplikaci YouTube Music, zazpívat si karaoke a dokázat své hudební znalosti v interaktivním kvízu o exkluzivní ceny jako třeba prohlídku backstage. Pořadatelé spolu s novým partnerem lákají návštěvníky slovy: „Proměňte se v hudební hvězdu, vžijte se do scény z ikonického hudebního videa, natočte svou verzi klipu a sdílejte ji s kamarády“.  

YouTube Music Lounge bude umístěna v areálu vedle nové YouTube Music Stage (dříve Electronic Stage).

YouTube Music připravila pro Colours také novou aplikaci na streamování hudby k využití před, v průběhu i po festivalu. Uživatelé si naposlouchají festivalové playlisty, vyberou skladby a videoklipy od interpretů, které mnohdy ještě ani neznají. Stáhnutí aplikace YouTube Music je možné pro iOS nebo Android nebo lze poslouchat na desktopu.

 YouTube Music Premium je na první měsíc zdarma. Bude bez reklam, offline a na pozadí s měsíční bezplatnou zkušební verzi.

Autor textu: Aleš Hudský