Alza spouští kampaň na podzimní úklid se „šrotovným“

čtvrtek, 29. srpna 2019, 07:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Alza zahájila kampaň Podzimní úklid, nabízí „šrotovné“ v podobě slevy na nákup nového spotřebiče.

Zdroj: Alza.cz

Zdroj: Alza.cz

Začátkem týdne odstartovala Alza.cz novou kampaň Podzimní úklid, v níž nabízí slevu na vybrané vysavače a myčky výměnou za vysloužilý spotřebič. Výše slevy se odvíjí od objednaného modelu a značky vysavače, u myčky získá zákazník slevu ve výši 10 %.

Kampaň poběží až do konce akce, který je plánován na 22. září. Objeví se v televizi, tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Až do 1. září je také paralelně k vidění kampaň e-shopu na Black Friday.

Kreativa vznikla jako obvykle in-house.

-stk-