Běhounková v čele Vogue zůstává, mění se vedení inzerce

čtvrtek, 29. srpna 2019, 11:00 Lidé, Tisk MediaGuru

Redakční tým Vogue CS pod vedením Andrey Běhounkové pracuje na strategii rozvoje časopisu pro příští rok.

Zdroj: Vogue CS

Zdroj: Vogue CS

Tým Andrey Běhounkové, šéfredaktorky československé edice magazínu Vogue, zůstává a připravuje koncepci rozvoje časopisu pro rok 2020. V reakci na množící se informace o odchodu první šéfredaktorky domácí edice Vogue a jejího týmu to sdělila ředitelka vydavatelství V24 Media a jeho majitelka Michaela Seewald. 

„Náš redakční tým pod vedením šéfredaktorky Andrey Běhounkové a kreativního ředitele Jana Králíčka momentálně připravuje další vydání spolu se strategií a plánem na rok 2020. Se současným redakčním týmem tak budeme spolupracovat i v budoucnosti,“ uvedla pro MediaGuru.cz Michaela Seewald. Redakčního týmu si podle svých slov váží, označuje ho za „tým světové třídy“.

Změnu ale dozná vedení inzertního týmu. Novou šéfkou prodeje inzerce se stává Monika Tobolková, která posledních téměř deset let pracovala v konkurenčním vydavatelství Burda International CZ. Naposledy zastávala post manažerky inzerce pro tituly Marie Claire, Joy a Svět ženy.  Z Vogue tak odchází stávající šéfka inzerce Marie Jarosová.

Majitelka a zakladatelka V24 Media Michaela Seewald dále uvedla, že s vývojem časopisu Vogue CS je vydavatelství spokojené. První číslo Vogue CS vyšlo loni v srpnu. Společnost V24 Media získala od Condé Nast International licenci na vydávání Vogue CS na dobu deseti let. Prodané náklady časopisu se po prvním čísle, kterého se prodalo přes 30 tisíc kusů, ustálily podle dat ABC ČR na 16-17 tisících výtisků.

-mav-