Influencery na Instagramu využívají už i tradiční maloobchodníci
Aktuální kolekci Lidlu představuje na svém Instagramu herečka Michaela Maurerová. I tradiční maloobchodníci přicházejí na chuť této sociální síti.
Aktuální kolekci obchodního řetězce Lidlu je možné kromě letáků vidět i na instagramovém profilu herečky Michaely Maurerové. Lidl s ní spolupracuje na Instagramu už delší dobu. „U větších akcí, jako bylo například uvedení módní kolekce Esmara od modelky Heidi Klum, jsme spolupracovali i s dalšími celebritami. Oblečení vyzkoušela Alice Bendová, trio 3v1, nebo Patricie Solaříková. Kromě nich spolupracujeme i s jinými blogerkami, které se pohybují v oblasti módy nebo zdravého stravování,“ doplňuje Zuzana Holá, tisková mluvčí řetězce.
Na začátku srpna spustil vlastní instagramový profil také obchodní řetězec Kaufland. Plánuje pro síť vytvářet vlastní obsah. Na Instagramu ho ale už druhým rokem reprezentuje přes svůj profil moderátorka a modelka Lucie Křížková. „Propagujeme společně naše partnerství s RunCzech běžeckými závody a také produkty z našich privátních značek. Také jsme v průběhu letošního roku spolupracovali s několika známými osobnostmi, které od nás dostaly Kuniboo balíček pro své novorozené děti. Jednalo se však o jednorázovou spolupráci,“ popisuje spolupráci Renata Maierl, tisková mluvčí. Koncem srpna začne navíc druhá vlna věrnostního programu Spice and Soul, jehož tváří je právě Křížková. Aktuálně se objevuje i na fotografiích sportovního oblečení vlastní značky řetězce Newletics.
Tesco aktuálně propaguje přes influencerky na Instagramu novou značku produktů pro děti Fred & Flo, kterou nabízí od loňského roku a která nahradila značku Tesco Loves Baby. „Spolupráce probíhá na profilu oslovených osobností od 15. července do 15. prosince 2019,“ uvádí Václav Koukolíček, tiskový mluvčí Tesco. V současné době jsou do kampaně zapojeny moderátorky Veronika Šmehlíková (Koko), Iveta Kořínková a Petra Svoboda a také tanečnice a choreografka Katka Jakeš. Kromě hlavních ambasadorek značky zapojuje řetězec také několik maminek, kterým se výrobky osvědčily. Na jaře Tesco propagovalo svou službu online nákupů, kdy více než měsíc zveřejňovaly příspěvky influencerky Gabriela Činkorová, Petra Elblová a Lucie Trtílková.
Řetězec Globus dlouhodobě spolupracuje s Kateřinou Saint Germain - MyCookingDiary. „Každý měsíc připravuje známá „Kačíí“ jeden recept pro zákazníky Globusu, a to ze surovin, které u nás nakoupí. Jedním z větších společných projektů byla loňská vánoční soutěž o Kačíino cukroví, které pak výhercům sama osobně předala,“ dodává Rita Gabrielová, vedoucí externí komunikace Globus.
Penny Market zase využil v červenci známé osobnosti v souvislosti s nabídkou druhé limitované edice ekologických tašek. Pro jejich popularizaci oslovil zpěvačku Annu K, zpěváka Janka Ledeckého, skupinu Chinaski, zpěvačku Hanu Zagorovou, moderátorku Lucii Borhyovou a moderátora baviče a režiséra Jakuba Koháka. Osobnosti navrhly designy tašek a většina z nich pak o nich informovala na svých instagramových profilech. Podobně tomu bylo i v případě první edice v lednu, kdy měla kampaň díky Instagramu desítky tisíc shlédnutí. Motivy navrhovali Veronika Arichteva, Nikol Štíbrová a Martina Párlová, Ivana a Karel Gottovi, skupina Lucie, Monika a Leoš Marešovi a Tatiana Vilhelmová s Vojtěchem Dykem.
Albert občas využívá například herečku Michaelu Tomešovou, která podpořila řadu Nature’s Promise a zapojila se do aktivit vzdělávacího programu Zdravá 5. Dále spolupracoval také s hokejistou Martinem Molnárem, youtuberkou Kamilou Lindovou či blogerkou se zájmem o zdravý životní styl Simonou Málkovou. Jinak se spíše podobně jako řetězec Billa ale drží vlastního Instagramu, kde propaguje především různé recepty.
-zue-