Kofola podporuje heřmánkový Rajec z vlastních bylin

úterý, 6. srpna 2019, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Projekt Kamilka upozorňuje na Rajec Heřmánek z bylin vypěstovaných v Rajecké dolině.

Jannis Samaras při sběru heřmánku, foto: Kofola

Jannis Samaras při sběru heřmánku, foto: Kofola

Na podzim letošního roku uvede společnost Kofola ČeskoSlovensko na český a slovenský trh novinku Rajec Heřmánek. Novinka pochází z vlastně vyprodukovaných bylin. Při první sklizni heřmánku pomáhal spolu se svou rodinou i majitel firmy Jannis Samaras.

Teasingovou image kampaň na produkt z lokálních bylin s názvem Projekt Kamilka připravila kreativní agentura Zaraguza.

„Je to vůbec poprvé, co komunikujeme produkt, který jsme ještě nevyrobili, ale Projektu Kamilka a novince z naší úrody věříme natolik, že jsme se nebáli vstoupit s ním do nových vod i na poli komunikace," říká Katarína Pereszlényiová, senior brand manažerka.

Foto: Kofola

Foto: Kofola

Kampaň běží v televizi, v online prostředí, ale i na POS materiálech v místě prodeje. „Informace o chystané novince se objevila už i na etiketách řady Rajec Bylinka - Mateřídouška, Pampeliška, Bezový květ nebo Máta a chystáme i materiály určené na podporu komunikace přímo na místě prodeje," doplňuje Pereszlényiová.

-mav-