Ondřej Synek se stal novou tváří skupiny AXA

čtvrtek, 15. srpna 2019, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Skupina AXA se na českém a slovenském trhu spojuje s olympionikem Ondřejem Synkem. Chce tak posílit svůj positioning #KnowYouCan.

Ondřej Synek je novou tváří skupiny AXA, zdroj: AXA.

Ondřej Synek je novou tváří skupiny AXA, zdroj: AXA.

Skupina AXA Česká republika a Slovensko se za účelem posílení svého globálního positioningu #KnowYouCan, s nímž se zaměřuje na sebedůvěru, spojuje s trojnásobným olympijským medailistou a pětinásobným mistrem světa na skifu Ondřejem Synkem.

AXA tak navazuje na své komunikační aktivity, v jejichž rámci chce motivovat širokou veřejnost k prevenci, sportu a zdravému životnímu stylu.

„Partnerství s Ondřejem Synkem je dalším důležitým krokem v naší strategii, která si klade za cíl pozitivním způsobem motivovat veřejnost k pohybu, prevenci nemocí a osvojení si zdravého životního stylu. Na tuto cestu jsme nastoupili již před několika měsíci, kdy jsme spustili digitální platformu AXA Health Keeper. Letos jsme se také stali titulárním partnerem legendárního veslařského závodu na Vltavě AXA Primátorky. Partnerství s Ondřejem Synkem proto představovalo další logický krok v rámci našich komunikačních aktivit,“ popisuje ředitel marketingu a digitalizace společnosti Frédéric Boulanger.

-stk-