AdArrows zpřístupnila rozhraní pro přesnější cílení kampaní

čtvrtek, 5. září 2019, 14:15 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

AdArrows nově nabízí rozhraní Audience Targeting Platform, které má umožnit přesnější cílení kampaní.

Zdroj: AdArrows

Zdroj: AdArrows

Společnost AdArrows, která na českém trhu nabízí stejnojmenný nástroj pro cílení a nákup programatické reklamy, nedávno zpřístupnila klientům rozhraní Audience Targeting Platform 2.0. To umožňuje sestavení cílové skupiny na základě analýzy uživatelů webu pro konkrétní potřeby klienta či kampaně.

Nové rozhraní AdArrows Audience Targeting Platform 2.0 mimo jiné umožňuje sestavit si cílové skupiny (affinity groups) na základě speciálních kódů nasazených na webových stránkách klientů, a to  několika kliknutími v aplikaci. „Jsem rád, že na trh přinášíme neustále inovace jak v samotném modelování, tak i využití těchto modelů v každodenní práci specialistů. Osobně je pro mě důležité, že data dokážeme vizualizovat a tak mohou sloužit pro kvalifikovaná rozhodnutí při nákupu mediálního prostoru,“ říká Pavel Pastor, spoluzakladatel AdArrows.

S využitím tohoto rozšíření se ve spolupráci s agenturou Taste Sun realizovala  case study, která přináší porovnání dvou letošních kampaní a ukazuje  přínos využití modelovaných dat AdArrows pro nákup programatické reklamy.

Případovou studii si můžete přečíst v dokumentu níže. 

-mav-