Avon otevírá v centru na Chodově svůj Beauty point

čtvrtek, 26. září 2019, 13:20 Aktuality, Marketing MediaGuru

V obchodním centru Westfield Chodov začíná fungovat Avon Beauty point. Sloužit bude k testování produktů, nikoliv k prodeji.

Avon Beauty point v obchodním centru Westfield Chodov, foto: MediaGuru.cz

Avon Beauty point v obchodním centru Westfield Chodov, foto: MediaGuru.cz

Od čtvrtka 26. září startuje v obchodním centru Westfield na pražském Chodově Avon Beauty point. Firma, jež se zaměřuje na osobní prodej kosmetiky, se chce tak v době před vánočními svátky přiblížit k zákazníkům a umožnit jim otestovat své produkty. 

K vyzkoušení bude veškerá dekorativní kosmetika i novinky z oblasti péče o pleť či parfémů. „Vzhledem k tomu, jak intenzivně se věnujeme výzkumu, je pro nás důležité, aby si lidé naše výrobky mohli osobně vyzkoušet,“ popisuje hlavní motivaci ke zřízení testovacího prostoru Alena Pytlíčková, PR & Advertising Manager Avon Cosmetics. 

Avon Beauty point, jenž se nachází v přízemí centra u východu B v blízkosti prodejny H&M, bude fungovat až do konce letošního roku, každý den od 9 do 21 hodin. Na místě bude k dispozici líčení s vizážisty a vyškolené asistentky, které zákazníkům pomohou nejen s výběrem, ale případně i s online objednávkou. „Model fungování naší společnosti tím neměníme,“ vysvětluje Alena Pytlíčková s tím, že zboží bude možné objednat a nechat si přímo doručit od Avon Lady. Součástí programu Avon Beauty pointu bude rovněž setkání s vizážistou Pavlem Bauerem nebo dermatoložkou Evou Přibylovou.

V Avon Beauty pointu bude možné se nechat nalíčit dekorativní kosmetikou od Avonu, foto: MediaGuru.cz.

V Avon Beauty pointu bude možné se nechat nalíčit dekorativní kosmetikou od Avonu, foto: MediaGuru.cz.

Na místě bude možné produkty od Avonu objednat, doručení však lze stále pouze přes Avon Lady, foto: MediaGuru.cz.

Na místě bude možné produkty od Avonu objednat, doručení však lze stále pouze přes Avon Lady, foto: MediaGuru.cz.

Na Chodově bude představena i nová kosmetická veganská řada Distillery, jež je navíc bez alkoholu a parfemace. Ta bude propagována v rámci katalogu Avonu, v tisku, ale také prostřednictvím polepené tramvaje. „Distillery není určena jen veganům, ale je pro ženy, které občas hledají alternativu – stejně jako když občas jezdí tramvají, i když vlastní auto,“ dodává Alena Pytlíčková.

Distillery je první zcela veganská řada od Avonu, foto: MediaGuru.cz

Distillery je první zcela veganská řada od Avonu, foto: MediaGuru.cz

Stánku i titulní straně katalogu vévodí fotografie se zpěvačkou Darou Rolins, jež se stala ambasadorkou nové dámské vůně Maxima a pánské toaletní vody Maxime. Parfém, který je prezentován coby „stvořený pro bohyni“, bude podpořen dále v tisku, na internetu i pomocí PR aktivit. 

Klíčový vizuál s Darou Rolins na podporu parfému Maxima, zdroj: Avon Cosmetics

Klíčový vizuál s Darou Rolins na podporu parfému Maxima, zdroj: Avon Cosmetics

Dámská vůně Maxima, foto: MediaGuru.cz

Dámská vůně Maxima, foto: MediaGuru.cz

V rámci obchodního centra Westfield Chodov by značka Avon také chtěla využít listopadové premiéry animovaného filmu Ledové království II k podpoře své dětské řady Frozen. 

-stk-