CIF se zaměří na budování brandu nebo důvěryhodnost zpráv
Program letošního ročníku Czech Internet Forum (CIF) je rozprostřen do dvou sálů Národního domu na Vinohradech.
Další ročník internetové konference Czech Internet Forum se uskuteční v úterý 15. října 2019 v Národním domě na Vinohradech.
Josef Šlerka, ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky, se ve své prezentaci zaměří zejména na české zpravodajské weby. Proč a jak věříme médiím? Je vůbec možné orientovat se v množství zpravodajských portálů, které momentálně existují?
Obchod v mediálním světě se proměňuje ať už z pohledu postavení klienta, agentury či mediálních domů. Co vše dnes musíte udělat pro kvalitní nabídku, která zaujme? Jak vypadaly projekty před mnoha lety a dnes? Na tyto otázky bude odpovídat Martin Vrána z Mall Group.
Tři roky od spuštění Seznam Zprávy zrekapituluje Jakub Unger, ředitel divize Zpravodajství a rádií v Seznam.cz. Kam se od svého vzniku zpravodajství Seznamu posunulo, jaké kauzy ustálo a na čem staví svůj úspěch? Jaké jsou před redakcí další výzvy a jak v dnešní době přitáhnout lidi ke zprávám?
Kristýna Audiová, která působí jako Brand Manager v Rohlik.cz, ve své přednášce prozradí, jak jde skloubit dlouhodobé budování značky s tlakem na výkon a okamžité byznysové výsledky a jak probíhá budování značky právě v Rohlíku.
Nakupování v rozšířené realitě bude v následujících letech možná novým standardem pro e-shopy prodávající fashion a beauty produkty. O této revoluci v online nakupování promluví Vít Endler, podnikatel, investor a business konzultant.
Nad tím, jak asi bude česká e-commerce scéna vypadat za 20 let, se zamyslí Petr Svoboda, CEO&Founder ze společnosti Shopsys, která na vlastní platformě vyvíjí českým a slovenským klientům e-shopy.
Czech Internet Forum 2019 dále nabídne přednášky o digitalizaci ČR, podcastech, sociálních sítích nebo nebezpečích, která číhají na internetu. Kompletní program, včetně anotací všech přednášek najdete na webu konference.
-mav-