CrossCafe se pustilo do modernizace sítě, připravuje kampaň

pátek, 27. září 2019, 11:45 Retail, Reklama MediaGuru

Do modernizace svých poboček investuje kavárenský řetězec CrossCafe. Rovněž se věnuje rozvoji brandu Yuzu a od října spustí novou kampaň.

Zdroj: FB CrossCafe

Zdroj: FB CrossCafe

Český kavárenský řetězec CrossCafe se pustil do modernizace svých stávajících poboček. V inovovaném designu budou představeny i nové kavárny. Zároveň pracuje na nové kampani, kterou představí začátkem října.

S modernizací začal řetězec v červenci, kdy došlo během 18 dní k rekonstrukci nejnavštěvovanější pobočky v celé síti – plzeňské kavárny Galerie Slovany. V srpnu probíhala další kompletní renovace kavárny v Praze na Strossmayerově náměstí. „V obou případech jsme nainstalovali nový bar, nové rozvody, obložení, podlahy, instalace a také nábytek. Modernizace se však dočkalo i 12 franšízových kaváren, ve kterých byla letos nainstalována nová klimatizace,“ vysvětluje na dotaz MediaGuru.cz Kateřina Šlapáková, marketingová manažerka CrossCafe.

Po redesignu získávají kavárny CrossCafe nový nábytek, zdroj: CrossCafe.

Po redesignu získávají kavárny CrossCafe nový nábytek, zdroj: CrossCafe.

Prostor si hraje s pomalovanými zrcadly na stropě, zdroj: CrossCafe.

Prostor si hraje s pomalovanými zrcadly na stropě, zdroj: CrossCafe.

V novém designu budou otevřeny i další přírůstky do kavárenské sítě. Do konce října by měla přibýt pražská kavárna Komunardů v Holešovicích. Na začátku příštího roku se chystá otevření pobočky v Táboře. A během roku 2020 plánuje CrossCafe, jež v současnosti čítá 24 kaváren, rozšíření ještě o další dvě až tři.

Kromě poboček rozvíjí český řetězec i svou výrobu. V listopadu loňského roku otevřel novou výrobnu na ploše 2000 m2, kde se soustředí na řemeslné pečivo, dezerty a koláče. „I přes nové technologické vybavení, kterým výrobna disponuje, a které nám umožnilo pracovat na více druzích pečiva, se neustále jedná o ruční výrobu,“ dodává Šlapáková.

Z marketingového pohledu chystá CrossCafe novou kampaň, s níž bude komunikovat po celý podzim a zimu na webových stránkách a sociálních sítích. V tomto období přidá řetězec ke svým kávovým nápojům také novinky v podobě dýňového dortu se slaným karamelem, tartaletky, quiche nebo sendviče s vlastním pečivem. Vedle toho se soustředí na rozvoj značky Yuzu, odkazující k exotickému citrusovému plodu, z něhož vytváří čaj, kávu i limonádu.

„Naši návštěvníci si mohli také povšimnout nového designu obalových materiálů, který je sjednocený. Nový vzhled již získaly sáčky a tašky a zanedlouho představíme i nové papírové kelímky. Symbolizuje dominanty větších měst České republiky, v němž jeden z domečků je právě kavárna CrossCafe,“ popisuje Kateřina Šlapáková s tím, že se řetězec rovněž aktivně zapojil do kampaně #dostbyloplastu.

Ukázka nového designu obalů, jež pracuje se symboly městských dominant, jeden z domečků je kavárna CrossCafe, zdroj: CrossCafe.

Ukázka nového designu obalů, jež pracuje se symboly městských dominant, jeden z domečků je kavárna CrossCafe, zdroj: CrossCafe.

Od května propojuje CrossCafe v rámci spolupráce s nakladatelstvím Albatros svět kávy s knihami. V říjnu bude již podruhé generálním partnerem projektu Ostře sledovaná prsa, kdy bude na svých pobočkách šířit osvětu o důležitosti prevence v boji proti rakovině prsu. A v neposlední řadě, je větší pozornost věnována také sociálním médiím, kde je na Facebooku a Instagramu řetězec aktivnější než dřív.

Na českém trhu vedle CrossCafe funguje také britský řetězec Costa Coffee, který loni koupila firma Coca-Cola. V tuzemsku má 53 kaváren. Dále je zde aktivní americký Starbucks, který pod hlavičkou společnosti AmRest provozuje 44 poboček. Původem indický Café Coffee Day je v České republice zastoupen celkem desetkrát.

-stk-