ING v kampani podporuje benefity spořícího účtu

pondělí, 16. září 2019, 13:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Odpovědné chování a vlastní úspory mohou lidem zajistit klid a pocit bezpečí, říká v nové kampani ING.

Zdroj: ING

Zdroj: ING

Nová kampaň ING, kterou pro banku připravila divize McQueen z rodiny McCann Prague, upozorňuje na to, že peníze na spořících účtech lidé ocení v době, kdy je budou sami nejvíc potřebovat. ING tak v kampani lidem ukazuje, že spokojenost, klid a pocit bezpečí nepřináší konzum, nýbrž odpovědné chování a vlastní úspory, na které se mohou spolehnout.

Kampaní provází herec Filip Rajmont. Kampaň startuje od pondělí 16.9.2019 v televizi, na onlinu a sociálních sítích. Spoty režíroval Juraj Janiš, produkci zajistila Boogie Films.

Zdroj: ING

„Nebojíme se jít proti proudu konzumu a věříme, že dokážeme lidem ukázat, že odpovědný přístup k penězům se vyplácí. Proto chceme všem zábavnou a srozumitelnou formou ukázat, že peníze, které si posílají na spořící účet, posílají sobě a v budoucnu ocení, že je mají. Férovost, srozumitelnost a snadná pochopitelnost našich produktů je naší dlouhodobou strategií,“ uvedl k nové kampani Nik van Dam, ředitel marketingu a digitálních kanálů, ING Česká republika.

-mav-