Kia nasadí na model XCeed kampaň natočenou v Praze

středa, 4. září 2019, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

V září startuje evropská kampaň automobilky Kia na nový model XCeed. Reklamní spot se natáčel v Praze.

Klíčový vizuál k podzimní kampani na model XCeed, zdroj: Kia Motors Czech

Klíčový vizuál k podzimní kampani na model XCeed, zdroj: Kia Motors Czech

Automobilka Kia spouští 5. září na českém trhu kampaň na podporu nového modelu XCeed. Poběží až do 6. října v televizi, na internetu a také v tisku a outdooru.

Reklamní spot, který bude nasazen na všech evropských trzích, se v průběhu léta natáčel v Praze. V záběru tak bude k vidění například Dvořákovo nábřeží či Rudolfinum. „Kampaň na model XCeed je vůbec první evropskou marketingovou kampaní Kia, která byla natáčená v Praze. Důvodem pro zvolení Prahy byla její historická atmosféra, která vytváří zajímavý kontrast s moderním vzhledem a výbavou nového modelu XCeed. Dalším důvodem byl fakt, že model se vyrábí kousek od České republiky, ve slovenské továrně automobilky Kia v Žilině,“ říká za automobilku PR manažerka Kateřina Vaňková Jouglíčková.

S claimem „Konečně auto, o kterém všichni jen mluvili“ chce kampaň upozornit na model, jenž stojí napůl cesty mezi SUV a hatchbackem. Cílí přitom primárně na muže ve věku 35–50 let s vyšším sociodemografickým postavením se zájmem o nové technologie, kteří dbají na svoji image a styl.

Část kampaně bude až do 21. září upozorňovat na Kia týden, který proběhne po celé České republice od 16. do 21. září. Zároveň bude komunikovat limitovanou nabídku 75 vozů XCeed, kterou automobilka nasazuje při příležitosti 75. výročí své existence.

televizi, kde bude v hlavním vysílacím čase největších televizních skupin nasazen půlminutový spot, bude kampaň k vidění do 21. září. Na Prima Group jej doplní ještě 10s sponzorský vzkaz. V online prostředí, na nejnavštěvovanějších automotive a lifestyle webech, poběží do 6. října. Součástí bude i tisková inzerce a bigboardy ve velkých městech.

-stk-