Ledové Kaštany upravují své logo i obaly

čtvrtek, 26. září 2019, 12:10 Aktuality, Marketing MediaGuru

Čokoládová tyčinka Ledové Kaštany přichází s novými obaly i mírně upraveným logem.

Nové obaly tyčinky Ledové Kaštany v matné fólii ve čtyřech barevných provedení, zdroj: Nestlé.

Nové obaly tyčinky Ledové Kaštany v matné fólii ve čtyřech barevných provedení, zdroj: Nestlé.

Značka Ledové Kaštany představuje nové obaly, drobně upravuje i logo, ke kterému se přidaly grafické prvky čokolády. 

Nový design obalů v matné metalické fólii ve čtyřech barvách má za cíl jasnější a přehlednější komunikaci typu čokolády a zlepšení vnímané hodnoty produktu. „Receptura zůstává stále stejná, chuť ani kvalita se nemění,“ komentuje novinku brand manažerka Adenike Gbadeboriová a dodává: „Záměrem značky je nejen nabídnout různorodost stávajícím spotřebitelům, ale zároveň oslovit i nové zájemce, kteří se s mimořádným čokoládovým prožitkem Kaštanů ještě nesetkali.”

Na nové obaly upozorní i podzimní kampaň s mottem „Zastavte se a vychutnávejte“. Televizní kampaň bude doplněna o nový tag-on. POS materiály v obchodech využijí nový klíčový vizuál. 

Portfolio značky doplnily v lednu letošního roku nově Ledové Kaštany v mléčné čokoládě. Novinka se přidala ke třem stávajícím variantám – Ledové Kaštany original, Ledové Kaštany extra dark a Ledové Kaštany v bílé čokoládě. Všechny varianty v nových obalech jsou pro spotřebitele dostupné od září letošního roku.

-stk-