Milka v kampani ukazuje alpský původ svého mléka

sobota, 21. září 2019, 08:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Milka se v nové kampani věnuje tomu, jak získává mléko pro výrobu své čokolády.

Zdroj: Mondelēz

Zdroj: Mondelēz

Značka Milka se v podzimní kampani zaměřuje na původ mléka, které využívá pro svou čokoládu. Získává ho od zhruba 800 rodinných farem v alpském regionu, které mají v průměru šedesát krav. 

„Mléko je jedním z hlavních zdrojů příjmů farmářů tohoto regionu a pro nás je udržování této tradice, která vznikla před sto dvaceti lety společně se značkou Milka, důležité,“ říká Jakub Barvínek, manažer značky Milka. 

V kampani s mottem „Výjimečnost spočívá v maličkostech“ tak Milka nechává nahlédnout do chodu takové jedné rodinné alpské farmy. Animovaný reklamní spot bude k vidění v televizi a na internetu. Na farmy zavítala i média s influencery a rodinný zájezd do Alp mohou spotřebitelé vyhrát v soutěži na webových stránkách značky. 

Reklamní spot vzešel z dílny Wieden + Kennedy. Realizaci kampaně na českém a slovenském trhu má na starosti agentura Peppermint. 

-stk-