Regionální weby Drbna se rozšiřují, chtějí milion uživatelů

čtvrtek, 5. září 2019, 12:40 Internet & Mobil MediaGuru

Regionální zpravodajské weby Drbna.cz zvýší na podzim počet krajských měst, ve kterých působí.

Zdroj: Drbna

Zdroj: Drbna

Zpravodajské weby skupiny Trima News, které vycházejí pod značkou Drbna, zvýšily souhrnnou návštěvnost a rozšiřují se do dalšího krajského města. Na podzim vstoupí i do Karlových Varů.

„Karlovy Vary mají podle nás velký potenciál z čtenářského i obchodního hlediska. Věřím, že i v tomto kraji veřejnost Drbnu přijme podobně vřele jako ve zbytku republiky,“ zdůvodnil spolumajitel vydavatelství Petr Jiřička.

Zpravodajské weby vydavatelství Trima News aktuálně působí v sedmi regionech Česka. V Českých Budějovicích (BudějckáDrbna.cz), Jihlavě (JihlavskáDrbna.cz), Brně (BrněnskáDrbna.cz), Olomouci (OlomouckáDrbna.cz), Liberci (LibereckáDrbna.cz), Hradci Králové (HradeckáDrbna.cz) a Plzni (PlzeňskáDrbna.cz). Celospolečenská témata se objevují na centrálním portálu Drbna.cz.

Souhrnná návštěvnost všech výše uvedených webů Drbny dosáhla v letošním srpnu téměř 800 tisíc reálných uživatelů (zdroj: NetMonitor), počet zobrazených stránek představoval 3,5 milionu. Meziročně jde o zhruba 90% nárůst. Z pohledu návštěvnosti mají nejsilnější postavení Brněnská, Olomoucká, Budějcká a Liberecká Drbna.

„Pokračujeme ve strategii, kterou jsme si nastavili v průběhu tohoto roku a věříme, že díky organickému růstu se na přelomu roku přehoupneme přes milion unikátních čtenářů měsíčně,“ shrnul za Trima News jednatel Libor Matoušek.

Skupina očekává v druhé polovině roku významný organický růst u Hradecké a Plzeňské Drbny. Hradecká Drbna zůstala za očekáváním, proto vydavatel sáhl ke změně na postu šéfredaktora. Stal se jím Martin Doležal, který má zkušenosti například z Deníku. Plzeňská Drbna je dosud nejmladším přírůstkem ve skupině.

-mav-