Regionální weby Drbna se rozšiřují, chtějí milion uživatelů
Regionální zpravodajské weby Drbna.cz zvýší na podzim počet krajských měst, ve kterých působí.
Zpravodajské weby skupiny Trima News, které vycházejí pod značkou Drbna, zvýšily souhrnnou návštěvnost a rozšiřují se do dalšího krajského města. Na podzim vstoupí i do Karlových Varů.
„Karlovy Vary mají podle nás velký potenciál z čtenářského i obchodního hlediska. Věřím, že i v tomto kraji veřejnost Drbnu přijme podobně vřele jako ve zbytku republiky,“ zdůvodnil spolumajitel vydavatelství Petr Jiřička.
Zpravodajské weby vydavatelství Trima News aktuálně působí v sedmi regionech Česka. V Českých Budějovicích (BudějckáDrbna.cz), Jihlavě (JihlavskáDrbna.cz), Brně (BrněnskáDrbna.cz), Olomouci (OlomouckáDrbna.cz), Liberci (LibereckáDrbna.cz), Hradci Králové (HradeckáDrbna.cz) a Plzni (PlzeňskáDrbna.cz). Celospolečenská témata se objevují na centrálním portálu Drbna.cz.
Souhrnná návštěvnost všech výše uvedených webů Drbny dosáhla v letošním srpnu téměř 800 tisíc reálných uživatelů (zdroj: NetMonitor), počet zobrazených stránek představoval 3,5 milionu. Meziročně jde o zhruba 90% nárůst. Z pohledu návštěvnosti mají nejsilnější postavení Brněnská, Olomoucká, Budějcká a Liberecká Drbna.
„Pokračujeme ve strategii, kterou jsme si nastavili v průběhu tohoto roku a věříme, že díky organickému růstu se na přelomu roku přehoupneme přes milion unikátních čtenářů měsíčně,“ shrnul za Trima News jednatel Libor Matoušek.
Skupina očekává v druhé polovině roku významný organický růst u Hradecké a Plzeňské Drbny. Hradecká Drbna zůstala za očekáváním, proto vydavatel sáhl ke změně na postu šéfredaktora. Stal se jím Martin Doležal, který má zkušenosti například z Deníku. Plzeňská Drbna je dosud nejmladším přírůstkem ve skupině.
-mav-