Tuzemská internetová jednička chystá v září konference Seznam.cz forum 2019 a Sklik expert forum 2019. Akce jsou určené pro odbornou veřejnost. Vybraní pozvaní účastníci se během nich dozví o tématech, která hýbou mediálním a byznysovým světem.
První z konferencí bude Sklik expert forum 2019, které se uskuteční ve čtvrtek 12. 9. 2019 v galerii DOX+. Akce pro PPC specialisty zaměřená na výkonnostní marketing a novinky v reklamním systému Sklik.cz nabídne například odhalení, jak se bude na Seznamu nakupovat v roce 2020.
Od Tomáše Perglera, ředitele divize Vyhledávání, se například účastníci dozví, jak se vyvíjí hledání na Seznamu, jak se v něm dá dnes už i nakupovat a jaké praktické vychytávky jsou pro uživatele připraveny na příští rok. Jeho kolegyně Barbora Váňová, optimalizátorka PPC kampaní senior, zase nabídne tři efektivní způsoby, jak si usnadnit práci a ušetřit čas s Sklik kampaněmi.
Praktická má být i diagnostika feedu (datových souborů sloužících k exportu produktů a všech potřebných doprovodných informací do porovnávačů cen) od PPC specialisty od Lucie Hvězdové, specialistky Zboží.cz. Ta se zaměří na kondici feedu pro produktové kampaně a nabídne pár tipů, jak zajistit bezproblémový zápis nabídek. Lucie Suchopárová a Marie Kaisrová, specialistky z agentury Taste, se podělí o zkušenosti se zkombinováním brandingu v RTB a Skliku.
David Velechovský, manažer Sklik konzultací v Seznamu, na závěr představí novinky, na které se mohou inzerenti na službě těšit. Během akce se dozvíte i o nových možnostech v behaviorálním cílení.
Tip MediaGuru.cz: Pokud se chcete Sklik expert fora 2019 zúčastnit, sledujte FB Skliku a zasoutěžte si o lístky na tuto VIP akci.
Letošní konference Seznam.cz forum 2019 bude zase plná buzzwordů a představí trendy, o kterých se v digitálním světě zrovna mluví. Velkým tématem bude také zpravodajství a jeho kvalita a transparentnost. Akce se uskuteční v divadle Archa ve čtvrtek 19. 9. 2019.
Očekávanou přednáškou je téma spuštění nejrychleji rostoucího e-shopu v Evropě About You na českém trhu. Díky masivní kreativní i mediální kampani narostlo celkové povědomí o této značce během roku o více než 60 %. Jak toho v About You dosáhli, prozradí Alexander Bellin, Marketing Director z About You GmbH. Tomáš Pflanzer, CEE Digital Director z Kantaru se zase zamyslí nad správnou integrací jednotlivých částí kampaní tak, aby měla větší efekt. Prozradí také, ve kterých mediatypech lidem inzerce vadí nejmíň.
Petra Keratová, konzultantka mobilní reklamy Seznam.cz, se bude věnovat mobilní reklamě. Příznivci tvrdých dat se v praktické přednášce Martina Jirmana, Sales Managera z Adformu, dozví, jak získat a využít data v online kampaních a zohlednit je už při tvorbě bannerů.
-mav-