Shortlist Flema: Nejvíce nominací má Triad Advertising

pondělí, 16. září 2019, 16:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Soutěž Flema oznámila práce, které postoupily do finále. Nejvíce nadějí mají Triad Advertising a slovenské agentury Wavemaker a Elite Solutions.

Zdroj: Flemedia

Zdroj: Flemedia

Flema Media Awards, soutěž, která oceňuje inovátorský a kreativní přístup v mediálním plánování, vyhlásila letošní shortlist. Z 58 přihlášených kampaní na shortlist postoupilo 21 kampaní v 11 kategoriích.

Nejvíce kampaní na shortlistu mají agentury Triad Advertising CZ (7), Wavemaker Slovakia (4) a Elite Solutions SK (4). Ze zadavatelů se nejvíce dařilo Plzeňskému Prazdroji (9) a O2 Slovakia (4).

Přihlášené práce hodnotila odborná porota, složená z rekordního počtu 131 odborníků v oblasti mediálního plánování a marketingové komunikace z řad zadavatelů, médií a reklamních i mediálních agentur.

Vítěze vybere 25členná odborná porota v na svém zasedání. 24. října proběhne v Praze slavnostní vyhlášení výsledků letošního ročníku soutěže.

Všechny práce, které se umístily na shortlistu, je možné prohlédnout si zde.

Shortlist Flema Media Awards 2019

Název kampaně

Autor

Zadavatel

Země

Nejlepší využití OOH

Člověk v tísni - Zadlužené děti

Wavemaker Czech

Člověk v tísni

CZ

Gambrinus, na dalších 150 let

Triad Advertising

Plzeňský Prazdroj

CZ

Nejlepší využití digitálních médií

Gambrinus - Honimír, Nahák & další postrachové piva

Triad Advertising

Plzeňský Prazdroj

CZ

Pilsner Urquell – Všichni jsme nároďák

Triad Advertising

Plzeňský Prazdroj

CZ

Nejlepší využití TV

S Birellom nenafúkaš

Wavemaker Slovakia

Plzeňský Prazdroj

SK

Nejlepší využití rádia

S Birellom nenafúkaš

Wavemaker Slovakia

Plzeňský Prazdroj

SK

Nejlepší využití influencera

O2 Slovakia - Teasing s influencermi pre kampaň Nebuď pirát

Elite Solutions

O2 Slovakia

SK

Chance - #jsemchorvat

Outbreak

Chance

CZ

Jolanda věští z Gambrinusu

Triad Advertising

Plzeňský Prazdroj

CZ

Nejlepší lokální exekuce globální kampaně

Burger King - #PREPACMEKAC

Starmedia Co.

Burger King Slovensko

SK

Nejlepší využití engagementu

Pilsner Urquell – Všichni jsme nároďák

Triad Advertising

Plzeňský Prazdroj

CZ

Gambrinus - Honimír, Nahák & další postrachové piva

Triad Advertising

Plzeňský Prazdroj

CZ

O2 Slovakia - Nebuď pirát

Elite Solutions

O2 Slovakia

SK

Nejlepší využití dat

ORANGE - Prekonanie navýšených cieľov predaja paušálov cez e-shop v druhom polroku 2018

Digiline

Orange Slovensko

SK

Prvá stavebná sporiteľňa - PSS už nerobí kompromisy

Wavemaker Slovakia

Prvá stavebná sporiteľňa

SK

Nejlepší využití real-time marketingu

Zkuste být rychlejší než IKEA

Triad Advertising

IKEA Česká republika

CZ-SK

Nejlepší malá kampaň

Člověk v tísni - Zadlužené děti

Wavemaker Czech

Člověk v tísni

CZ

S Birellom nenafúkaš

Triad SK 

Plzeňský Prazdroj

SK

Nejlepší velká kampaň

O2 Slovakia - Nebuď pirát

Elite Solutions

O2 Slovakia

SK

Nejodvážnější počin

O2 Slovakia - Nebuď pirát

Elite Solutions

O2 Slovakia

SK

Slovenská sporiteľňa - Posledný billboard

Wavemaker Slovakia

Slovenská sporiteľňa

SK

Zdroj: Flemedia

„Letošní ročník a jeho výsledky jsou zajímavé z několika pohledů. Jednak jsme zaskočeni počtem porotců, který překonal i naše optimistické představy. Je vidět, že dostanou-li zadavatelé či agentury možnost se inspirovat, mají o to velký zájem. Zároveň jsme příjemně překvapeni kvalitou letošních přihlášek, která se odráží i na vyšším průměrném hodnocení. A za třetí, a to je neméně zajímavé, na shortlist se s výjimkou agentury Wavemaker a slovenské Starmedia neprobojovaly žádné ‚tradiční’ mediální agentury,“ komentuje shortlist Hynek Cimoradský, managing partner pořádající společnosti Flemedia.

Soutěž každoročně doplňuje i mezinárodní konference Flema Media Conference, která přináší trendy v oblasti komunikace, mediálního plánování a inovativního využití médií. Letos se koná ve čtvrtek 26. září 2019.

-mav-