Flema Media Awards, soutěž, která oceňuje inovátorský a kreativní přístup v mediálním plánování, vyhlásila letošní shortlist. Z 58 přihlášených kampaní na shortlist postoupilo 21 kampaní v 11 kategoriích.
Nejvíce kampaní na shortlistu mají agentury Triad Advertising CZ (7), Wavemaker Slovakia (4) a Elite Solutions SK (4). Ze zadavatelů se nejvíce dařilo Plzeňskému Prazdroji (9) a O2 Slovakia (4).
Přihlášené práce hodnotila odborná porota, složená z rekordního počtu 131 odborníků v oblasti mediálního plánování a marketingové komunikace z řad zadavatelů, médií a reklamních i mediálních agentur.
Vítěze vybere 25členná odborná porota v na svém zasedání. 24. října proběhne v Praze slavnostní vyhlášení výsledků letošního ročníku soutěže.
Všechny práce, které se umístily na shortlistu, je možné prohlédnout si zde.
Shortlist Flema Media Awards 2019
Název kampaně |
Autor |
Zadavatel |
Země |
Nejlepší využití OOH |
|||
Člověk v tísni - Zadlužené děti |
Wavemaker Czech |
Člověk v tísni |
CZ |
Gambrinus, na dalších 150 let |
Triad Advertising |
Plzeňský Prazdroj |
CZ |
Nejlepší využití digitálních médií |
|||
Gambrinus - Honimír, Nahák & další postrachové piva |
Triad Advertising |
Plzeňský Prazdroj |
CZ |
Pilsner Urquell – Všichni jsme nároďák |
Triad Advertising |
Plzeňský Prazdroj |
CZ |
Nejlepší využití TV |
|||
S Birellom nenafúkaš |
Wavemaker Slovakia |
Plzeňský Prazdroj |
SK |
Nejlepší využití rádia |
|||
S Birellom nenafúkaš |
Wavemaker Slovakia |
Plzeňský Prazdroj |
SK |
Nejlepší využití influencera |
|||
O2 Slovakia - Teasing s influencermi pre kampaň Nebuď pirát |
Elite Solutions |
O2 Slovakia |
SK |
Chance - #jsemchorvat |
Outbreak |
Chance |
CZ |
Jolanda věští z Gambrinusu |
Triad Advertising |
Plzeňský Prazdroj |
CZ |
Nejlepší lokální exekuce globální kampaně |
|||
Burger King - #PREPACMEKAC |
Starmedia Co. |
Burger King Slovensko |
SK |
Nejlepší využití engagementu |
|||
Pilsner Urquell – Všichni jsme nároďák |
Triad Advertising |
Plzeňský Prazdroj |
CZ |
Gambrinus - Honimír, Nahák & další postrachové piva |
Triad Advertising |
Plzeňský Prazdroj |
CZ |
O2 Slovakia - Nebuď pirát |
Elite Solutions |
O2 Slovakia |
SK |
Nejlepší využití dat |
|||
ORANGE - Prekonanie navýšených cieľov predaja paušálov cez e-shop v druhom polroku 2018 |
Digiline |
Orange Slovensko |
SK |
Prvá stavebná sporiteľňa - PSS už nerobí kompromisy |
Wavemaker Slovakia |
Prvá stavebná sporiteľňa |
SK |
Nejlepší využití real-time marketingu |
|||
Zkuste být rychlejší než IKEA |
Triad Advertising |
IKEA Česká republika |
CZ-SK |
Nejlepší malá kampaň |
|||
Člověk v tísni - Zadlužené děti |
Wavemaker Czech |
Člověk v tísni |
CZ |
S Birellom nenafúkaš |
Triad SK |
Plzeňský Prazdroj |
SK |
Nejlepší velká kampaň |
|||
O2 Slovakia - Nebuď pirát |
Elite Solutions |
O2 Slovakia |
SK |
Nejodvážnější počin |
|||
O2 Slovakia - Nebuď pirát |
Elite Solutions |
O2 Slovakia |
SK |
Slovenská sporiteľňa - Posledný billboard |
Wavemaker Slovakia |
Slovenská sporiteľňa |
SK |
„Letošní ročník a jeho výsledky jsou zajímavé z několika pohledů. Jednak jsme zaskočeni počtem porotců, který překonal i naše optimistické představy. Je vidět, že dostanou-li zadavatelé či agentury možnost se inspirovat, mají o to velký zájem. Zároveň jsme příjemně překvapeni kvalitou letošních přihlášek, která se odráží i na vyšším průměrném hodnocení. A za třetí, a to je neméně zajímavé, na shortlist se s výjimkou agentury Wavemaker a slovenské Starmedia neprobojovaly žádné ‚tradiční’ mediální agentury,“ komentuje shortlist Hynek Cimoradský, managing partner pořádající společnosti Flemedia.
Soutěž každoročně doplňuje i mezinárodní konference Flema Media Conference, která přináší trendy v oblasti komunikace, mediálního plánování a inovativního využití médií. Letos se koná ve čtvrtek 26. září 2019.
-mav-