
Klíčový vizuál k nové věrnostní kampani Alberta, zdroj: Albert
Obchodní řetězec Albert od 9. října spustil novou sběratelskou kampaň, v níž se spojuje se značkou Tefal. Za nasbírané body z nákupu mohou zákazníci získat slevu až 74 % na několik druhů celonerezových nožů, krájecí desku, brousek nebo dřevěný blok na nože. Kampaň „Na lepší jídlo se správnými noži“ potrvá do 5. listopadu.
„Chceme zákazníky inspirovat a přinášet tipy na dobré a kvalitní pokrmy. Těší nás, že s novou kampaní vnášíme do českých kuchyní prvotřídní vybavení, které usnadní přípravu oblíbených jídel,“ říká Renata Zákravská, která má sběratelské kampaně v obchodech Albert na starosti.
Za každých 200 korun nákupu obdrží zákazníci v obchodech Albert jeden bod do věrnostní kampaně, které doplní do sběratelské kartičky. K prvním třem startovacím bodům jich stačí nasbírat osm. Více informací bude Albert komunikovat na svých webových stránkách, v letácích a obchodech.
-stk-