Atmedia ponechá pro 2020 ceníkové ceny, sníží slevy
Atmedia avizuje pro příští rok rozšíření svého portfolia tematických stanic. Tři nové stanice se mají objevit už v jarních měsících 2020.

Michaela Vasilová, managing director Atmedia, foto: Atmedia
Zastupitelství tematických stanic Atmedia se v obchodní nabídce pro rok 2020 rozhodlo ponechat ceníkové ceny platné v letošním roce. Na stejné úrovni jako v letošním roce mají podle managing directorky Atmedia Michaely Vasilové zůstat také stopážové a sezónní koeficienty. Zvyšovat se ale mají reálné ceny, a to poskytováním nižších slev.
„V neustálém zvyšování ceníkových cen nevidíme smysl. Plánujeme ale zvyšovat reálné ceny, tedy poskytovat nižší slevy zadavatelům televizní reklamy, a to z důvodu větší vyprodanosti a rozšířeného počtu zastupovaných TV stanic,“ zdůvodnila Michaela Vasilová.
Atmedia v příštím roce pokračuje s obchodováním dvou základních cílových skupin: 15-69 (balíčky atmax, atadults, atchoice) a 4-14 (balíček atkids). Jedinou změnou v obchodní politice Atmedia pro rok 2020 má být zvýšení minimálního počtu TV stanic u balíčku atchoice ze 7 na 8 z důvodu rozšíření zastupovaných tematických stanic v posledním roce.
V roce 2020 bude Atmedia nadále zastupovat stanice skupiny AMC. Do portfolia společnosti kromě již dříve zastupovaných pěti stanic (Film+, Minimax, Spektrum, Sport 1 a Sport 2) přibyly i dvě nové, a to AMC a TV Paprika. V roce 2020 nabídne Atmedia zadavatelům celkem 25 tematických stanic. Tři nové stanice mají přijít do portfolia už v průběhu jara 2020.
„V rámci balíčku atmax mohou inzerovat dokonce na 19 měřených TV stanicích, což je největší počet měřených stanic, který nabízíme od založení Atmedia v roce 2008,” říká Vasilová. S uvedeným počtem stanic oslovuje Atmedia měsíčně 3,6 milionu diváků ve věku 15–69 let, což je celá polovina ze všech diváků v tomto věku, a 34 % diváků ve věku 4–14 let.
Atmedia má i nadále pokračovat i v 360° komerční komunikaci. Kromě klasické TV reklamy zajišťuje i aktivity v podobě sponzoringu, product placementu, teleshoppingu a také propagaci v minipořadech a v rámci HbbTV. Zprostředkovává i partnerství s Formulí 1 vysílané na kanálech Sport 1 a Sport 2.
Obchodní nabídku Atmedia pro rok 2020 si můžete prohlédnout v dokumentu níže.
Podíl Atmedia na televizním trhu se v letošním roce zvyšuje. Podle dat za letošní září činil podíl v divácké skupině 15+ v průměru 4,6 % (meziročně +0,5 pb.)
-mav-