Češi mají v evropských cenách IMC 17 nominací

čtvrtek, 24. října 2019, 10:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Letošní ročník IMC European Awards oznámila své finalisty. České agentury mají 17 nominací.

Zdroj: IMC European Awards

Zdroj: IMC European Awards

Soutěž IMC European Awards zveřejnila svůj letošní shortlist. Je na něm celkem 62 finalistů z 24 agentur a sedmi zemí. Česká republika má celkem 17 želízek v ohni. Nejvíce nominací má agentura Momentum (6), Geometry (4) a McCann (3).

Čeští finalisté v soutěži IMC European Awards 2019

Kategorie Kampaň Agentura Zadavatel
Digital Communications (bez sociálních sítí) Burger that won the lipstick market McCann  L'Oréal 
Innovative Idea Neurodigital Geometry  Neurodigital
Integrated Communication 50 fulfilled wishes with Kinder Momentum Ferrero
Integrated Communication Two beers, one city Leemon Concept Brewery Morava
Integrated Communication Brno, co není Media Age Statutární město Brno
Integrated Communication We don't play games with you Momentum Bohemia Energy
Product Launch/Relaunch/Trial campaigns Two beers, one city Leemon Concept Brewery Morava
Product Launch/Relaunch/Trial campaigns Cool summer with Raffaello pralines Momentum Ferrero
Sponsorship Map your run Geometry  Adidas
Sponsorship Winter Olympics McCann  Coca-Cola
Brand Building (Outbound marketing) Our wines will turn a meal into a fest Momentum Vinařský fond ČR
Brand Building (Outbound marketing) We don't play games with you Momentum Bohemia Energy
Cause, Charity/Non-profit Marketing or Social Touching masterpieces Geometry  Neurodigital
Shopper marketing Our wines will turn a meal into a fest Momentum Vinařský fond ČR
Small Budget Campaign Map your run Geometry  Adidas
Social media & influencer program St. Wenceslaus Garp Integrated Český svaz pivovarů a sladoven 
Social media & influencer program Winter Olympics McCann  Coca-Cola

Přihlášené práce byly hodnoceny ve dvou kolech. Vítězové budou vyhlášeni v prosinci.

Seznam všech finalistů naleznete zde.

-stk-