CzechTourism spouští zimní kampaň, kofinancovanou regiony

pátek, 11. října 2019, 10:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

V Německu, Polsku, Rakousku a Nizozemí startuje CzechTourism zimní mikrokampaně. Rozpočet navyšuje díky kofinancování.

Jednou z propagovaných destinací zimní mikrokampaně je horské středisko v Jeseníkách, zdroj: CzechTourism.

Jednou z propagovaných destinací zimní mikrokampaně je horské středisko v Jeseníkách, zdroj: CzechTourism.

Agentura CzechTourism rozběhla zimní mikrokampaně, jejichž cílem je přilákat zahraniční návštěvníky na vánoční atmosféru adventních trhů i na aktivní dovolenou v českých horských střediscích. K vidění bude až do února 2020 v Německu, Rakousku, Polsku a Nizozemí. Realizují ji zahraniční zastoupení CzechTourism a z jedné čtvrtiny je kofinancována regiony. 

„Pokud se společné financování marketingových kampaní v cizině osvědčí, budeme v něm dál pokračovat,“ uvedl Jan Herget, ředitel státní agentury CzechTourism. „Takto cílené mikrokampaně odlehčují přetíženým turistickým cílům a pomáhají zvyšovat návštěvnost regionů, ve kterých cestovní ruch vytváří pracovní a obchodní příležitosti,“ doplnil.

Příprava balíčků probíhala ve spolupráci se zástupci regionů a horských středisek. Do finální nabídky kampaně se zapojilo 13 subjektů a poptalo 20 balíčků. Díky společnému financování se rozpočet marketingové kampaně navýšil zhruba o čtvrtinu – ze tří milionů na 4,3 miliony korun. 

V rámci zimní kampaně láká CzechTourism na advetní trhy v Brně, zdroj: CzechTourism.

V rámci zimní kampaně láká CzechTourism na advetní trhy v Brně, zdroj: CzechTourism.

Další destinací pro zimní dovolenou je Dolní Morava, zdroj: CzechTourism.

Další destinací pro zimní dovolenou je Dolní Morava, zdroj: CzechTourism.

Produkci kampaní „Family friendly skiing within reach“ a „Magical Christmas markets“ zajistil marketingový tým agentury interně, fotografie a texty byly připraveny ve spolupráci s regiony. Mediamix se na jednotlivých trzích liší.  Základem je tisk, outdoor, internet, rádio a také presstripy pro zahraniční média a prezentace destinace na veletrzích.

Více o nové strategii agentury CzechTourism si můžete přečíst i v našem rozhovoru s Janem Hergetem. 

-stk-