
Zdroj: FTV Prima, Fuse
Společnost Das WeltAuto, která zákazníkům zprostředkovává ojeté vozy, se ve své kampani rozhodla jako vůbec první využít nový reklamní formát na TV Prima – hashtagové injektáže. Kampaň potrvá do 25. listopadu, je založena na kombinaci hashtagových injektáží a ambasadora, jímž se stala pětinásobná držitelka hudební ceny Anděl Barbora Poláková. Celoroční kampaň, zahrnující všechny formáty - televizi, online, print, sociální sítě, outdoor i event, připravila contentová agentura Fuse.
Svorníkem a identifikátorem celé kampaně je ve všech formátech hashtag #menimauto. „Díky našim možnostem, kdy jsme schopni kombinovat televizi se všemi ostatními formáty, jsme připravili pro klienta silnou a vždy jasně identifikovatelnou kampaň. Síla této hashtagové kampaně je v její jednoduchosti a srozumitelnosti, která umožňuje komunikovat sdělení jednotně ve všech mediatypech,“ říká Lukáš Kuchta z contentové agentury Fuse.
Formát injektáže s hashtagem zavedla na jaře TV Prima. „S touto formou injektáže získávají zadavatelé reklam nový prostor pro rozšíření svých sdělení. Televize je zde takovým pomyslným pojítkem s jejich kampaněmi na sociálních médiích. Je to určitě i cesta do budoucna, jak při stále nových trendech oslovovat publikum," uvádí Zuzana Kořenková, vedoucí kreativního projede FTV Prima. Vůbec poprvé tuto formu hashtagové injektáže použila agentura Fuse právě pro svého klienta Das WeltAuto.
-mav-