Lidl přibližuje kampaní práci svých zaměstnanců

pátek, 18. října 2019, 10:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na pět dní předá Lidl sociální sítě svým zaměstnancům. Chce tak přiblížit jejich práci.

Lidl předá na pět dní svým zaměstnancům Facebook Stories a Instagram Stories, zdroj: FB Lidl.

Lidl předá na pět dní svým zaměstnancům Facebook Stories a Instagram Stories, zdroj: FB Lidl.

Obchodní řetězec Lidl spustil kampaň, v níž představuje příběhy svých pěti zaměstnanců. Kvalitář ovoce a zeleniny v logistickém centru, prodavačka/pokladní se specializací na pekárnu, zástupkyně manažerky prodejny, školitel rozvoje zaměstnanců a manažer prodejny tak na sociálních sítích ukážou svůj pracovní den i prostředí, v němž pracují. 

„Zákazníci mají jedinečnou možnost nahlédnout do míst, která jsou dostupná výhradně našim zaměstnancům. Kromě zázemí se seznámí i s některými interními postupy včetně kontroly zeleniny a ovoce při jejich příjmu, pečení pečiva, školení zaměstnanců nebo přípravy nové prodejny před slavnostním otevřením,“ popisuje mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.

Příběhy zaměstnanců budou formou videí a fotografií sdíleny v Instagram Stories a Facebook Stories každé pondělí po dobu pěti týdnů. Projekt poběží souběžně s novou náborovou kampaní. „Touto atraktivní formou chceme lidem přiblížit práci kolegů, se kterou se nejčastěji setkávají. A jelikož na sociálních sítích tráví lidé mnoho času, je to nejlepší místo, kde je zasáhnout,“ dodává Holá. 

-stk-