Opavia uvádí Oplatky do ruky, cílí na nové příležitosti

čtvrtek, 24. října 2019, 07:35 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

Opavia tento měsíc přichází na trh s novinkou v podobě Oplatek do ruky. Chce s ní oslovit novou cílovou skupinu i novou příležitost ke konzumaci.

Opavia Oplatky do ruky představují další krok ve strategii rozšiřovat individuálně balené produkty s kalorickou hodnotou nepřesahující 200 kilokalorií, zdroj: Mondelēz.

Opavia Oplatky do ruky představují další krok ve strategii rozšiřovat individuálně balené produkty s kalorickou hodnotou nepřesahující 200 kilokalorií, zdroj: Mondelēz.

Společnost Mondelēz uvádí pod svou značkou Opavia na trh novinku s názvem Oplatky do ruky. K dostání je v současné chvíli se třemi náplněmi – čokoládovou, lískooříškovou a vanilkovou. V dohledné době bude v prodeji v široké obchodní síti prostřednictvím prakticky všech obchodníků, u kterých je Opavia zalistovaná.

„Kategorie sušenek a oplatek ve formě rychlého občerstvení do ruky je dlouhodobě rostoucí. Věříme, že formát bude pro spotřebitele zajímavý a vidíme v něm prostor pro další růst značky Opavia,“ popisuje na dotaz MediaGuru.cz Jozef Tomečko, marketingový manažer značky Opavia, a dodává: „Prostřednictvím Oplatek do ruky cílíme jak na novou cílovou skupinu, tak i na novou příležitost ke konzumaci. Zároveň nové oplatky odpovídají naší strategii rozšiřovat množství produktů, které mají individuálně balené porce s kalorickou hodnotou nepřesahující 200 kilokalorií.“

Novinka bude podpořena také reklamní kampaní v televizi, na internetu a sociálních sítích. Představena bude i v místě prodeje, a to formou POS materiálů a ochutnávek.

Návrh obalu připravila společnost Fiala & Šebek. Komunikaci značky Opavia zastřešuje aktivační agentura Geometry Prague.

-stk-