Penny spouští věrnostní kampaň se spotřebiči Vivess

sobota, 26. října 2019, 08:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Od čtvrtka 24. října nabízí Penny Market v rámci věrnostního programu šest spotřebičů od vlastní značky Vivess.

Zdroj: FB Penny Market

Zdroj: FB Penny Market

Obchodní řetězec Penny Market nabízí od čtvrtka 24. října v rámci věrnostního programu šest spotřebičů od značky Vivess, která je součástí koncernu Rewe (patří sem kromě Penny i Billa).

Kromě klasických spotřebičů v podobě rychlovarné konvice, kávovaru nebo toustovače si mohou zákazníci pořídit i smoothie mixér, kontaktní gril nebo horkovzdušnou fritézu. „Při výběru nabízených spotřebičů jsme kladli důraz na současný životní styl, kdy vnímáme, že naši zákazníci dbají stále více na své zdraví a zdravý životní styl,“ říká Zlata Ulrichová, vedoucí strategického marketingu Penny.

Akce potrvá až do 11. prosince ve všech 382 prodejnách. Stačí nasbírat 10 nebo 15 bodů a využít až 50% slevu. S věrnostní kartou je možné si pořídit například horkovzdušnou fritézu za 1599 korun, nebo kontaktní gril za cenu 1999 korun. Naposledy v květnu nabízel řetězec ve věrnostní kampani pod značkou Vivess zavazadla.

-zue-