Tuzemský portál Slevomat spustil svou vánoční kampaň „Nejlepší dárek je zážitek“, s níž chce lidi inspirovat k zážitkovým dárkům. K vidění bude v televizi, pražské MHD a na sociálních sítích.
„Zážitky pro natáčení jsme vybírali na základě statistik, které nám řekly, co nakupují lidé na podzim na Slevomatu jako dárek nejčastěji – například adrenalinové zážitky, plavby lodí nebo pobyty pro dva. Spoty jsme zároveň chtěli pojmout jako inspiraci k tomu, aby si lidé zážitky od nás užívali společně,” přiblížil David Matoušek, marketingový ředitel Slevomatu, s tím, že na webové stránce firmy je i speciální dárková sekce.
V televizi je nasazen sponzorský vzkaz na stanicích skupiny Prima a Nova. Na sociálních sítích běží sada reklam, jež vznikla ve spolupráci s partnery – tedy s firmami ShowCars (jízda ve Ferrari), Pražské Benátky (plavba lodí po Vltavě) a Resort Mlýn Černovice (wellness pobyt). Slevomat je využívat i celoročně, od listopadu je na YouTube však vystřídá speciální vánoční spot.
„Jako doplněk pro sociální sítě chystáme speciální upoutávky zpracované do scének na témata jako advent, balení a rozbalování dárků, lití olova, vánoční stres a podobně,” dodal Matoušek.
Kampaň vznikla interně ve spolupráci s režisérem Rudolfem Havlíkem. Scénáře se ujala Pavlína Štochlová, režie Marek Vohryzka. V kampani si zahráli i zaměstnanci Slevomatu.
-stk-