Společnost Sodexo Benefity spustila novou kampaň na podporu produktu ActivePass, který zaměstnancům umožňuje využít jednu volnočasovou aktivitu denně. Cílem je posílení znalosti produktu a jeho výhod včetně sítě partnerů ve všech regionech ČR.
Claim kampaně je „Bez zbytečného blablabla” a staví na myšlence, že všudypřítomné životní motivační citáty v lidech podněcují stres. ActivePass naopak přináší v každodenním životě od stresu úlevu. Motivační texty typu „Každý má šanci změnit svůj život” nebo „Štěstí je klíčem k úspěchu” jsou proto v kampani schválně zlehčeny a nahrazeny variantami konkrétních benefitů.
Kampaň poběží do konce října v on-line médiích včetně sociálních sítí a bumper videí, dále v rádiu a v OOH. Komunikační strategii a kreativu připravila agentura Kindred, mediální plánování zajišťuje Red Media. Obě agentury spadají pod komunikační skupinu Publicis Groupe.
-zue-