Viacom rozšiřuje v Česku dětské televize o Nicktoons

čtvrtek, 31. října 2019, 16:10 TV, Aktuality MediaGuru

Animovaný dětský kanál Nicktoons začne v Česku vysílat od začátku listopadu.

Zdroj: FTV Prima

Zdroj: FTV Prima

Viacom, společnost provozující vysílání kanálů Nickelodeon, Nick Jr., Prima Comedy Central a MTV, spouští v Česku nový televizní kanál pro děti. Jmenuje se Nicktoons a zaměřuje se na animované pořady. Určen je dětem ve věku 6-14 let. Jeho program má být kompletně předabován do češtiny.

Jako první budou mít přístup k novému placenému kanálu zákazníci UPC Česká republika, a to od 1. listopadu. V průběhu měsíce se pak Nicktoons objeví i v nabídce T-Mobile a dalších placených televizních operátorů.

Provozovatelem stanice Nicktoons je společnost Nickelodeon, pod kterou patří i stejnojmenný dětský kanál.

„Nicktoons doplňuje nabídku dětského obsahu od Viacomu,“ říká Gábor Harsányi, viceprezident a generální manažer Viacom International Media Networks pro střední a východní Evropu a Izrael.„Nový kanál vyplňuje mezeru mezi Nick Jr., který nabízí zábavný a interaktivní obsah pro předškoláky, a Nickelodeonem, který přináší animované a hrané seriály populární mezi teenagery. S novou kombinací kanálů nabízíme největší výběr zábavných animovaných seriálů pro děti každého věku,“ dodal.

Nicktoons je dostupný ve 27 zemích, má mít dosah 90 mil. domácností. Jde o jediný kanál s animovaným obsahem pro děti, který vysílá čtyřiadvacet hodin denně. Nabízí například seriály Vzestup želv Ninja, Spongebob v kalhotách, Kung Fu Panda: Legendy o mazáctví, Avatar: Legenda o Aangovi nebo Tučňáci z Madagaskaru. Do Česka má přinést i exkluzivní premiéry animovaných seriálů – například 44 koček, Lego City dobrodružství a další.

Stanice Nickelodeon se zaměřuje především na děti 5 až 10 let. V ranních hodinách a o víkendu pak na diváky ve věku 2 až 5 let. Přináší televizní seriály a filmy z vlastní i cizí produkce. Převážně vysílá animovanou tvorbu. Její podíl na sledovanosti představuje 0,12 % (15-69, 1. pol. 2019).

Nick Jr. je určen především předškolákům ve věku 2 až 6 let a jejich rodičům. Podíl na televizním tuzemském trhu představuje 0,2 % v divácké skupině 15-69 (1. pol. 2019).

Na reklamním trhu zastupuje dětské stanice Viaocomu zastupitelství Media Club.

-mav-