Weleda s kampaní vstupuje do TV, využije opět i tramvají

čtvrtek, 10. října 2019, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kosmetická značka Weleda spouští svou první mezinárodní kampaň. V Česku bude mimo jiné k vidění i v televizi.

Zdroj: Weleda

Zdroj: Weleda

Švýcarská značka přírodní kosmetiky Weleda startuje svou první mezinárodní kampaň „I vy jste příroda“, v níž se soustředí na oživení vztahu člověka s přírodou. Poukazuje v ní na lidské vlastnosti, které z přírody přímo pramení, jako je citlivost na světlo, schopnost dýchat nebo čich. 

V Česku využije kampaň televizi, rádio, tisk, outdoor i internet. Na Nově budou k vidění živé vstupy z kamenné prodejny Weleda s vizážistkou Hristinou Georgievskou. Na ČT1 pak poběží sponzorský vzkaz v rámci pořadů Počasí a Sama doma. V rádiu bude nasazen rozhlasový spot, konkrétně na Radiu 1 a na Evropě 2 v ranní show s Leošem Marešem a Patrikem Hezuckým. 

V online prostoru bude kampaň k vidění nejen na sociálních sítích, ale také v podobě edukativních článků, videí a bannerů na Seznamu a Googlu. Součástí komunikace budou i nové stránky značky. Ve venkovním prostoru se značka rozhodla opět pro reklamu v podobě polepů tramvají a propagačních plakátů uvnitř prostředků hromadné dopravy. Chybět nebude ani printová inzerce napříč celým spektrem titulů lifestylového charakteru. 

Ke konci roku se chystá spuštění kampaně i na Slovensku. 

Kreativa vznikla za pomoci hamburské kreativní agentury Select Life a stuttgartské We Love Art Buying.

-stk-