Zoot se v kampani spojuje s Nikol Štíbrovou

úterý, 15. října 2019, 10:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Novou tváří e-shopu Zoot se stala Nikol Štíbrová, propaguje pro něj nejprodávanější značku Dorothy Perkins.

Nikol Štíbrová je tváří předvánoční kampaně Zootu, zdroj: Zoot.

Nikol Štíbrová je tváří předvánoční kampaně Zootu, zdroj: Zoot.

Česká influencerka Nikol Štíbrová se stala tváří nové kampaně online obchodu Zoot. Propaguje v ní šaty britské oděvní značky Dorothy Perkins, jež je na českém e-shopu dlouhodobě nejprodávanější.

„Nikol Štíbrová patří mezi talentované ženy mladé generace. Líbí se nám její nadhled a smysl pro humor. Snažíme se o to, aby naše komunikace byla vtipná, což Nikol umí skvěle, proto k nám dobře zapadá. Svým civilním přístupem je inspirací jak pro mladé, tak starší generace,” přibližuje smysl kampaně Robert Vojáček, který je součástí nového managementu online obchodu.

Kampaň, jež poběží až do Vánoc, je určena pro český i slovenský trh. Objeví se zejména online, ale také na billboardech či v MHD. Nafotil ji Matúš Tóth. Na produkci se podílelo studio Cash Only a interní tým Zootu. 

-stk-