Albert v nové kampani nabízí Lego i porcelán

sobota, 9. listopadu 2019, 08:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Albert ve své letošní poslední sběratelské kampani nabízí mini stavebnice Lego a porcelán značky Thun.

Zdroj: Albert

Zdroj: Albert

Obchodní řetězec Albert spouští svou letos poslední sběratelskou kampaň, ve které nabízí za body mini stavebnice Lego (podobně jako v loňském roce) a karlovarský porcelán značky Thun. Kampaň potrvá od 6. listopadu 2019 do 7. ledna 2020.

Kromě třinácti mini stavebnic Lego mohou zákazníci sbírat body i na porcelánové nádobí od českého výrobce porcelánu značky Thun. V nabídce je osm různých druhů nádobí z limitované edice.

Od prvního listopadového týdne také Albert nasazuje vánoční kampaň Darujme více radosti. Ta navazuje na loňskou a v hlavní roli se objeví opět malý rošťák s perníčky. Kampaň vytvořila agentura VCCP Prague a objeví se v televizi, online a rovněž v instore médiích.

-zue-