Atmedia se rozroste o Eurosport 1, Discovery Channel a TLC

čtvrtek, 21. listopadu 2019, 15:00 TV MediaGuru

Od jara příštího roku začne zastupitelství Atmedia prodávat reklamu pro televizní stanice Eurosport 1, Discovery Channel a TLC.

Portfolio stanic zastupovaných společností Atmedia se na jaře 2020 rozroste o tři nové, tematické kanály televizní skupiny DiscoveryEurosport 1, Discovery Channel a TLC. Ve stejném období bude na stanicích zahájen také prodej televizní reklamy, zapojeny budou i do oficiálního elektronického měření sledovanosti.

Zadavatelé reklam najdou stanice v nabídce Atmedia v balíčcích atmax, atadults a atchoice. „Zařazení tří nových tematických stanic zatraktivní naše obchodní balíčky. Zadavatelům nabídneme větší kapacitu pro jejich reklamní kampaně, zároveň také možnost oslovení více diváků a velmi atraktivních cílových skupin,“ říká Michaela Vasilová, Managing Director společnosti Atmedia.

S novými stanicemi bude Atmedia od jara 2020 zastupovat celkem 28 tematických kanálů, přičemž balíček atmax umožní zadavatelům oslovit diváky na 22 měřených televizních stanicích. To je nejvíce od založení společnosti v roce 2008. „Nové stanice Eurosport 1, Discovery Channel a TLC potěší především ty zadavatele reklamy, kteří chtějí oslovit mladší diváky ve věku 25-44 let,“ dodala Michaela Vasilová.

Stanice Eurosport 1 je z hlediska vysílání zajímavá také tím, že je vlastníkem práv na vysílání LOH v Tokiu v roce 2020. Díky přidání nových stanic se má zvýšit podíl na sledovanosti o cca 0,5 % u CS 15–69. Stanice Eurosport 1, Discovery Channel a TLC distribuují největší televizní operátoři, jak satelitní (Skylink), tak kabelové (UPC), i IPTV (O2 TV a T-mobile).

„Discovery Channel, TLC a Eurosport 1 vstoupí na český trh v roce 2020. Eurosport 1 je velmi důležitý mimo jiné proto, že přinese nejkomplexnější vysílání Letních olympijských her. Naše obchodní portfolio se tak stane top destinací pro široké cílové publikum,” uvedl Tomaz Poredos, Discovery Senior Ad Sales manažer pro CEEMCA (CEE, Středomoří a Střední Asii).

Eurosport 1

Eurosport 1 je evropskou sportovní TV stanicí, zaměřuje se na velké sportovní události, jakými jsou tenisový Grand Slam, cyklistické závody Tour de France, Giro d´Italia a La Vuelta, automobilové závody 24 Hodin Le Mans a Formule E, zimní sporty jako Světový pohár v biatlonu a Světový pohár v alpském lyžování. V příštím roce divákům přinese také nejvýznamnější sportovní událost světa – Letní olympijské hry v Tokiu. Eurosport 1 vyhledávají především mužští diváci ve věku 25-44 let.

Discovery Channel

Discovery Channel, jejímž typickým divákem je muž ve věku 25-44 let, je dokumentární TV stanicí. Zaměřuje se na přírodu, vynálezy, vědu a techniku či dějiny. Mezi nejoblíbenější pořady se řadí zejména Rození obchodníci, Zlatá Horečka nebo Lovci odpadu. V roce 2020 uvede pořady Deep Planet nebo pořad Richarda Hammonda – BIG.

TLC

Stanice TLC se zaměřuje zejména na zábavný program, její obsah je primárně zaměřený na životní styl, rodinné vztahy, svatby, vaření i zábavu. Mezi nejoblíbenější pořady se řadí Kdo by mohl něco takového, Můj 300kg život nebo Manželky sestry. V roce 2020 uvede pořady Jak si vybrat správné šaty, 90denní snoubenci o rodinných a vztahových problémech, nebo reality show Beďarová Doktorka. Typickým divákem jsou ženy ve věku 25–44 let.

 

-mav-