Birell na Slovensku testuje i potenciál „kolového“ nápoje

sobota, 30. listopadu 2019, 09:10 Aktuality, Marketing MediaGuru

Značka Birell na sousedním slovenském trhu testuje potenciál kolového nápoje. V Česku možnost uvedení odmítá komentovat.

Foto: MediaGuru.cz

Foto: MediaGuru.cz

Značka nealkoholického piva Birell z portfolia Plzeňského Prazdroje experimentuje na sousedním slovenském trhu vlastní Colu. Možné uvedení i na českém trhu však firma nechce komentovat. 

„Trh ochucených piv je na Slovensku rozvinutější než ten český, spotřebitelé stále poptávají nové příchutě, proto se Plzeňský Prazdroj Slovensko rozhodl v letošním roce rozšířit nabídku ochucených Birellů o Birell Hrozno, Birell Červený pomeranč, Birell Bezový květ a citrón a také o Colu od Birellu. Ohlasy slovenských spotřebitelů jsou pozitivní, což odráží i jejich zájem o nákup nových příchutí,“ vysvětluje na dotaz tiskový mluvčí Plzeňského Prazdroje Zdeněk Kovář. 

Cola od Birellu představuje součást strategie značky v kategorii zdravějších limonád. Světlé nealkoholické pivo je zde využito jako základ k výrobě přírodního nápoje s nižším obsahem cukru, bez konzervantů, umělých sladidel a barviv. K ochucení jsou přidány přírodní šťávy, aromata a extrakt z kolového ořechu a skořicové kůry. Cola od Birellu obsahuje 0,5 % alkoholu a 10 mg kofeinu na 100 ml. Na Slovensku se prodává v půllitrové plechovce. 

Zda uvede Plzeňský Prazdroj kolový nápoj pod značkou Birell i na českém trhu, není jasné. Další plány totiž v tuzemsku totiž nechce komentovat. V současnosti v České republice nabízí kromě základní varianty také ochucené Pomelo & Grep, Hrozno a řadu Birell Botanicals (Angrešt s rakytníkem a meduňkou, Jablko se zázvorem a heřmánkem, Zelený čaj s jasmínem a bergamotem a Bezový květ s tymiánem a citrónem). 

-stk-