Captain Morgan uvádí vánoční limitku Gingerbread

pátek, 15. listopadu 2019, 11:30 Aktuality, Marketing MediaGuru

Příchuť perníčků nabízí před vánočními svátky Captain Morgan. S limitovanou edicí se zaměří na off-trade a vybrané vánoční trhy.

Captain Morgan uvádí limitovanou edici s příchutí perníčku, foto: MediaGuru.cz.

Captain Morgan uvádí limitovanou edici s příchutí perníčku, foto: MediaGuru.cz.

Před vánočními svátky přichází rum Captain Morgan se speciální limitovanou edicí s příchutí perníčků. Uvádí ji pod názvem Captain Morgan Gingerbread a postavena je na chuti rumu Spiced Gold s tóny skořice, badyánu, zázvoru a vanilky. Novinka bude podpořena i kampaní. 

Captain Morgan Gingerbread s obsahem alkoholu 30 % je prodáván v půllitrové láhvi za cenu 299 korun. V distribuci se bude soustředit především na off-trade, k dostání bude mimo jiné i  Makru. Nabízen by měl být i na vybraných vánočních trzích.

Novinku doprovází i doporučený servis – buď jako shot, nebo v kombinaci se studeným či horkým jablečným džusem. Zatímco studená varianta se má podávat s ledem, tyčinkou skořice, citrónem či plátkem jablka, horká se skořicí, citrónem nebo křížalou. „Captain Morgan Gingerbread uvádíme jako konkurenci svařáku a dalších alkoholických horkých nápojů,“ přibližuje na dotaz MediaGuru.cz brand manažer značky Zdeněk Bláha s tím, že cílit chce s novinkou zejména na ženy. Důraz bude kladen především na spojení s domácí pohodou. 

Novinku podpoří komunikace v místě prodeje, včetně ochutnávek, dále v televizi a na internetu. V televizi bude Captain Morgan Gingerbread komunikován v rámci tag-onu televizní spotů a také sponzoringu.

-stk-