Čisté investice do rádiové reklamy ve 3Q stagnovaly

středa, 6. listopadu 2019, 12:25 Aktuality, Rádio MediaGuru

Třetí letošní kvartál přinesl rádiovým provozovatelům stejný objem z prodeje rozhlasové reklamy jako ve stejném loňském období.

Zdroj: Pixabay

Zdroj: Pixabay

Ve třetím čtvrtletí 2019 představovaly čisté investice do reklamy v rádiích objem ve výši 266,6 mil. Kč. Meziročně jde o stejnou hladinu investic jako loni (266,5 mil. Kč). Třetí čtvrtletí je obvykle nejslabším čtvrtletím roku, což se podle rozhlasových provozovatelů potvrdilo i v letošním roce. Investicím se mělo meziročně dařit překvapivě v srpnu, naopak září bylo slabší.

Provozovatelé na středečním setkání odborné veřejnosti k výsledkům Radioprojektu dále uvedli, že říjen vykazuje růst a že listopad zatím setrvává na úrovni z minulého roku. Výsledky čistých investic za čtvrté čtvrtletí 2019 mohou být podle jejich názoru ovlivněny změnou zastupování stanic Active Radio v roce 2020 (přechod k Media Clubu), a to především kvůli novému vyjednávání dlouhodobých smluv s klienty nebo technickému dočerpání neplacených barterů Radiohousu.

-mav-