ČS v nové kampani představuje George jako rádce

pondělí, 25. listopadu 2019, 15:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Česká spořitelna spouští novou kampaň na George. Ukazuje ho jako užitečného rádce, který pomáhá v až absurdních situacích.

Zdroj: repro TV spot ČS

Zdroj: repro TV spot ČS

Česká spořitelna v nové kampani představuje George jako rádce, který klientům pomůže v řadě situací, například pomůže se zablokováním karty, poradí s PINem karty, hlídá platnost trvalých příkazů či ukládá účtenky. Celkem banka připravila sérii osmi spotů, přičemž první startuje v pondělí 25. listopadu a do konce roku bude možné v televizi vidět čtyři z nich. Další čtveřice se pak představí v novém roce.

„Společným jmenovatelem jednotlivých spotů jsou komické až absurdní situace, ze kterých George vyjde vždy jako vítěz. Jde o volné pokračování loňské kampaně. Při svém loňském debutu v televizi, otevíral George dveře do budoucnosti. Během letošního roku se stal George opravdovým pomocníkem našich klientů, který jim pomůže i ve svízelných situacích,“ uvedla Monika Hovorková, šéfka Engagement tribu České spořitelny.

Kampaň bude k vidění v televizi na stanicích skupiny Nova, dále v kině v síti Cinestar a Cinema City, outdooru, na internetu a pobočkách.

Na přípravě kampaně se podílela kreativní agentura VMLY&R. Režie se opět ujal Marek Partyš, který se před rokem podílel na první sérii kampaní na bankovnictví George.

-stk-