Facebook má nové logo, odděluje firmu od aplikace

úterý, 5. listopadu 2019, 16:25 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Facebook uvádí nové firemní logo, chce tak více odlišit firmu od sociální sítě.

Facebook rozděluje vizuální identitu pro svou firmu a aplikaci, zdroj: FB.

Facebook rozděluje vizuální identitu pro svou firmu a aplikaci, zdroj: FB.

Facebook ukázal 4. listopadu své nové firemní logo. Důvodem k tomuto kroku je nutnost lépe odlišit samotnou firmu od sociální sítě a její aplikace. Pod Facebook s novým logem, které pracuje s kapitálkami, totiž kromě stejnojmenné sítě patří také Instagram, Whatsapp, Messenger, Oculus, Workplace, Portal a Calibra.

„Uvádíme nové firemní logo, abychom více odlišili společnost Facebook od aplikace Facebook, která si i nadále ponechává svůj vlastní branding,“ vysvětlila firma ve svém tiskovém prohlášení s tím, že k ostatním svým produktům již od června dodává popisek „from Facebook“ (od Facebooku).

V následujících týdnech začne Facebook své nové firemní logo používat v popisu svých produktů i v marketingových materiálech, včetně nového webu.

U dalších svých produktů používá Facebook nápis "from Facebook", zdroj: FB.

U dalších svých produktů používá Facebook nápis "from Facebook", zdroj: FB.

-stk-​