Globus v novém konceptu zdůrazňuje poctivost

čtvrtek, 14. listopadu 2019, 07:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Globus uvedl před Vánocemi nový komunikační koncept, v němž chce ukázat, že cesta za kvalitou se nedá zkrátit.

Zdroj: Repro YT GlobusTVcz

Zdroj: Repro YT GlobusTVcz

Obchodní řetězec Globus uvedl nový dlouhodobý komunikační koncept. Místo rodiny se soustředí na poctivost a cestu za kvalitou, která se nedá zkrátit. „Chceme ukázat, že ve všem, co děláme, usilujeme o největší hodnotu pro lidi kolem nás. Že jsme hrdí na naši cestu, která není ta nejjednodušší, ale vede k důležitým věcem,“ vysvětluje Petr Ptáček, ředitel marketingu Globusu.

Nový komunikační koncept odstartoval vánoční kampaní, nicméně pokračovat s ním Globus chce i po svátcích. „Tak, jak naši zákazníci přistupují například k vánoční atmosféře, tvoří a dotvářejí ji vlastníma rukama, svými nápady a snahou, stejně tak my se v Globusu na Vánoce připravujeme výběrem těch nejlepších dárků, v našem řeznictví a pekařství každý den připravujeme čerstvé a kvalitní produkty, maso a pečivo, které každodenně procházejí rukama našich lidí,“ popisuje Petr Ptáček.

Ve vánoční kampani, jež je k vidění v televizi, rádiu, outdooru, na internetu a v místě prodeje, využívá Globus tří verzí spotů. První z nich ukazuje přístup Globusu, v němž si dává záležet na všem, co dělá, stejně jako jeho zákazníci přistupují k věcem, na kterých jim opravdu záleží. Druhý se již více zaměřuje vánoční přípravy a atmosféru, kterou tvoří Globus se zákazníky společně. Třetí verze je spojena s akční nabídkou a soustředí se na aplikaci Můj Globus, přes níž si mohou zákazníci vytvořit svůj, nebo s rodinou sdílený nákupní seznam a s ním jít nakoupit přímo do tašky díky Scan&Go.

Za zpracováním kreativy stojí agentura C3. Režie spotů se ujal Luboš Vacke.

-stk-