Hanácká vodka se spojuje s Matějem Ruppertem

úterý, 26. listopadu 2019, 15:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Hanácká vodka se poprvé spojuje se známou tváří, a to se zpěvákem Matějem Ruppertem. Společně chtějí naučit Čechy pár nekomplikovaných kroků na party.

Matěj Ruppert je novou tváří Hanácké vodky, zdroj: Palírna U Zeleného stromu.

Matěj Ruppert je novou tváří Hanácké vodky, zdroj: Palírna U Zeleného stromu.

Palírna U Zeleného stromu spustila novou kampaň na Hanáckou vodku, jež ji představuje jako ideální pití na party, včetně té silvestrovské. Značka se také poprvé spojuje se známou tváří, kterou se stal zpěvák Matěj Ruppert.

„Matěje Rupperta jsme si vybrali pro spolupráci, abychom šikovně využili jeho hudební i pohybové nadání a umění udělat tu správnou party. Chytlavá melodie jen podporuje pocit, že si chcete zatančit v baru s ním,“ upřesňuje Jan Sedláček, brand manažer značky. Komunikace dále rozšiřuje aktuální koncept Čistá vodka, čistá zábava #PureSpirit na #PureSilvestrSpirit.

Cílem nové kampaně je zvýšit povědomí o značce. „Konec roku vybízí k setkávání s přáteli a silvestrovským party. K těm neodmyslitelně patří také chytlavá hudba a tanec. Ve spolupráci s tanečníky z televizního spotu chceme dát dohromady několik nekomplikovaných kroků, které se mohou lidé naučit a zatančit si na vánočním nebo silvestrovském večírku,“ upřesňuje myšlenku kampaně Jan Sedláček. 

Kampaň je od listopadu k vidění v televizi, outdooru a na internetu. Televizní spot je nasazen na veřejnoprávních i komerčních stanicích. Komunikace se objeví i ve venkovním prostoru na CLV. V digitálu využívá bannery, interaktivní formáty, videa, internetovou televizi a sociální média.

Kreativní koncept pochází z dílny agentury Comtech_Can. Produkci zajistila společnost Boogiefilms. Režie se ujal Adam Vopička. 

-stk-