Kofola přenáší legendární prasátko na hvězdnou oblohu

středa, 20. listopadu 2019, 16:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kofola letos přichází s upravenou verzí svého vánočního spotu s prasátkem. Místo vánoční limitované edice v něm představí nové souhvězdí.

Ve vánoční kampani vytváří Kofola na obloze souhvězdí Prasátka, zdroj: Kofola ČS.

Ve vánoční kampani vytváří Kofola na obloze souhvězdí Prasátka, zdroj: Kofola ČS.

Vánoční spot Kofoly s prasátkem a hláškou: „Já nemusím, já už ho vidím!“ bude už od 23. listopadu zpět na televizních obrazovkách. Oproti minulosti však letos dochází ke změně – místo vánoční limitované edice, jež byla doposud v závěru spotu akcentována, je nyní tento prostor věnován novému souhvězdí Prasátka.

„Naše reklama se stala tak trochu ikonou Vánoc. Navazuje na symboliku čarovného Zlatého prasátka, které chce na Štědrý večer spatřit každý. V letošní kampani jsme tento motiv posunuli ještě dál,“ vysvětluje Lucia Tarbajovská, marketingová manažerka Kofoly. „Na noční obloze se díky kouzlu prasátka rozsvítí zcela nové souhvězdí, souhvězdí Prasátka, díky kterému bude moci Zlaté prasátko zahlédnout skutečně každý. A to nejen o Vánocích. Stačí jen najít Velký vůz a správně pospojovat hvězdy v souhvězdí Velké medvědice,“ dodává.

Letošní spot tak vyústí do příběhu s hlavní zvířecí hrdinkou – prasátkem Zlatuškou. „To ztvárnila šestiletá samice Bublina, která si ve spotu zahrála i se svým trenérem Radimem,“ popisuje obsazení Martin Macoun, senior brand manažer Kofoly.

Vánoční spot Kofoly pro rok 2019

Natáčení probíhalo v říjnu u Českého Šternberka, kde bylo nutné pro dokreslení zimní atmosféry zajistit umělý sníh. Dále v postprodukci bylo nutné postupovat tak, aby výsledná podoba odpovídala co nejvíce době, kdy vznikl v roce 2003 původní spot.

Vánoční kampaň poběží až do Vánoc. Návod na to, jak a kde spatřit Zlaté prasátko na noční obloze bude umístěn také na etiketách produktů a POS materiálech. Součástí vánoční aktivace jsou i limitované edice s příchutí vánočního koření a také jablkem a skořicí.

Kromě vánočního přebalu originální Kofoly budou na trhu i dvě vánoční limitované edice, zdroj: Kofola ČS.

Kromě vánočního přebalu originální Kofoly budou na trhu i dvě vánoční limitované edice, zdroj: Kofola ČS.

Autorkou původního spotu je Barbora Novotná. Pod kreativou letošního pokračování příběhu je podepsána agentura WMC Grey. Produkci zajistila společnosti Dawson. Režie se ujal Robert Hloz.

-stk-