Košík.cz připravil další pořad pro Mall.tv

středa, 6. listopadu 2019, 12:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Online supermarket Košík.cz spouští vlastní seriál „Košík v terénu“ na internetové televizi Mall.tv.

Zdroj: Košík.cz

Zdroj: Košík.cz

Košík.cz vstupuje s vlastním seriálem do internetové televize Mall.tv, jež patří stejně jako online supermarket do skupiny Mall Group. Pod názvem Košík v terénu převádí do audiovizuální podoby stejnojmenné psané reportáže ze svého blogu, které čtenáře zaváděly do zákulisí rodinných českých farem a výroben.

„Diváky pozveme k našim dodavatelům, kteří často vytváří své produkty exkluzivně pro Košík v podobě našich privátních značek. Bereme to i jako cestu, jak jim poděkovat a ukázat zákazníkům, že za produkty stojí um a odhodlání konkrétních lidí,“ zmiňuje Vendula Resová, head of brand Košík.cz. „Zároveň i nadále chceme poukazovat na to, jaký je rozdíl mezi farmářskými a řemeslnými výrobky a těmi, které se za ně pouze vydávají s pomocí marketingových nálepek,“ dodává.

Součástí pětidílného seriálu je i možnost nakoupit prezentované výrobky z kontextové nabídky jak přes Mall.tv, tak microsite pořadu přímo na Košíku. První díl z ekofarmy v Babinách zvedl zájem o její produkty a příbuzné kategorie na dvojnásobek. V následujících dílech zavede diváky například do pivovaru Bizon, který pro Košík připravuje pivní speciály, nebo k řezníku Kloudovi, jenž pro zákazníky Košíku exkluzivně bourá a staří maso.

Už v minulosti propojil nakupování s videopořadem – v loňském roce se soustředil s pořadem „Košík na grilu“ na grilovací sezonu.

-stk-