Na trh vstupuje nový tištěný čtvrtletník Exclusivelife

pondělí, 25. listopadu 2019, 13:25 Aktuality, Tisk MediaGuru

Za časopisem stojí vydavatelství Czech fashion media vedené vydavatelkou Martinou Kraslovou.

Zdroj: Czech fashion media

Zdroj: Czech fashion media

Od pondělí 25.11. 2019 vychází nový lifestylový magazín Exclusivelife, chce se obsahově zaměřovat na byznys a volný čas. Určen má být čtenářům ze sociodemografické skupiny „A”.

Za časopisem stojí vydavatelství Czech fashion media vedené vydavatelkou Martinou Kraslovou. Šéfredaktorkou se stala Libka Safr, která pracuje řadu let v lifestylových médiích, vedla projekt první online módní televize FashionstarsTV.cz a pracovala například pro časopisy Topclass nebo inStyle.

Čtvrtletník je obsahově rozdělen na část věnovanou tématu z oblasti byznysu, včetně hlavního rozhovoru, a také na část věnovanou lifestylu – nákupům, cestování a zábavě. Své zaměření obrací směrem k luxusnímu segmentu, tedy zmíněné cílové skupině A. Každé číslo má mít své hlavní téma, odrážející aktuální dění v českém byznysu a společnosti.

První vydání v tištěné podobě má 104 stran, prodejní cena je 109 Kč.  Tištěný magazín má i internetovou verzi Exclusivelife.cz

-mav-