ČSOB si na média opět vybírá Publicis Groupe

pondělí, 16. prosince 2019, 12:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Skupina ČSOB zůstává v oblasti mediální strategie a nákupu médií s Publicis Groupe.

Zdroj: ČSOB

Zdroj: ČSOB

Skupina ČSOB pokračuje v oblasti mediální strategie a nákupu médií ve spolupráci s Publicis Groupe. Skupina, kterou tvoří mj. Československá obchodní banka, Hypoteční banka, Českomoravská stavební spořitelna, Poštovní spořitelna a ČSOB Pojišťovna, se tak rozhodla na základě výběrového řízení vyhlášeném na jaře letošního roku.

Nákup a plánování médií pro skupinu ČSOB od roku 2015 v rámci Publicis Groupe dosud obstarávaly agentury Razor (offline média) a Red Media (online), která se stala součástí mediální skupiny loni v rámci akvizice Kindred Group. V nadcházejícím období zajistí všechny mediální disciplíny nově zformovaný klientský tým složený ze specialistů obou agentur. V jeho čele bude stát Josef Prorok z Red Media.

„Už do tendru jsme šli jako jeden tým vytvořený z expertů na média, technologie i kreativu napříč celou Publicis Groupe. Díky tomu jsme klientovi dokázali nabídnout komplexní přístup k mediálnímu strategii s přesahem do byznysové roviny. Náš přístup je založen na datech a implementaci pokročilých technologií, které nám umožní dlouhodobé strategické plánování kampaní a současně jejich agilní řízení na denní bázi,“ popisuje Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe pro střední Evropu.

„Od nové formy spolupráce očekáváme ještě efektivnější plánování kampaní a spojení všech médií do jednotné komunikace. Komplexní přístup nám umožní také přesnější vyhodnocování výsledků kampaní a jejich dopadu na prodejní výsledky, k čemuž ve spolupráci s Publicis Groupe nově využíváme unikátní nástroj pro ekonometrické modelování,“ říká Štěpán Cilka, Media Manager skupiny ČSOB. 

-stk-